27/08/23

Dla kogo jest rower elektryczny

 

Dla kogo jest rower elektryczny:

  1.  dla turystów, którzy lubią dużo jeździć
  2.  dla osób, które chcą szybko przejechać z punktu A do punktu B
  3.  dla osób, które chcą pokonywać duże odległości szybko i bez nadmiernego wysiłku.
  4.  dla osób starszych, które już jeździły na zwykłych rowerach
  5. dla osób, które nie mogą używać zwykłego roweru czyli po operacjach i chorujących na różne  choroby, gdzie jest zalecany lżejszy wysiłek. 
  6. dla osób, które chcą wyleczyć różne dolegliwości, tak, tak, przy pomocy jazdy na rowerze można wyleczyć różne dolegliwości i to bardzo specyficzne i o czym wie chyba niewiele osób. Jeżeli cierpisz na problemy związane z mięśniami dna miednicy i ćwiczysz mięśnie Kegla i nie możesz poradzić sobie z tym problemem, to wsiądź na rower, a po tygodniu problem gwałtownie się zmniejszy, a po jakimś czasie nawet nie wiesz, kiedy zniknie :-) Dotyczy to ok. 45% kobiet w w różnym wieku i mężczyzn  w 20% z różnych powodów.


Elektryki Fokus i Winora

 



Jeżeli chcesz trenować, jeździć wysiłkowo na rowerze, budować jakieś mięśnie, to polecam różnego rodzaju zwykłe i niezwykłe rowery, czyli pozostałe oprócz roweru elektrycznego.

Mój ulubiony zwykły transporter ma 20 lat :-)
Też go używamy w określonych sytuacjach



Wszystko o jeździe na rowerze elektrycznym możesz czytać 

tutaj kliknij 

z punktu widzenia zwykłych rowerzystów jeżdżących na nich stale i systematycznie. 




24 komentarze:

  1. Elektrykiem nigdy jeszcze nie jeździłam. Generalnie w tym sezonie bardzo zaniedbałam rower przez natłok wielu innych spraw. Może jeszcze jesienią trochę nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżdżę, a w zasadzie jeździłam do czasu wypadku miejskim z koszyczkiem, ale od roku kolano mi nie pozwala

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie widzę coraz więcej tych rowerów elektrycznych 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami taki rower elektryczny by się przydał. Jazda rowerem wpływa na mięśnie Kegla?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie biorę elektryka pod uwagę, dla mnie klasyk się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że na razie nie skorzystam z takiej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewątpliwie także na przyszłość nie zaszkodzi wiedzieć tego dla kogo najbardziej jest rower elektryczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam klasyczny rower, ale czasem, szczegolnie pod gorke, chetnie zamienilabym go na elektryczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś jeździłam dużo na rowerze, później przez problemy ze zdrowiem niestety musiałam zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rower elektryczny to świetny wynalazek. Widzę, że ma sporo przewag nad rowerem tradycyjnym

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli rower, to klasyczny. Dla zdrowia właśnie. Przy elektrycznym pojawia się kwestia ładowania, ceny, wyższych nakładów przy jego eksploatacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nieco boję się upadku przy wiekszej prędkości, dlatego nieco elektryków się boję. Ale to dobra pomoc dla kogoś, kto ma albo długie trasy, albo pod górkę, albo słabszą kondycję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie rowery są coraz bardziej popularne, bo są wygodne. Problemem może być tylko cena. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie rowery są naprawdę przydatne. Osoby starsze czy po kontuzjach i chorobach z pewnością je docenia. Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje za informacje, moze w koncu sie zdecyduje, na razie przeraza mnie cena...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zdecydowanie zwolennikiem tego roweru ! Świetnie sprawdził się w górach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rowery ze zdjęcia wyglądaja na mega solidne. Ciekawa jestem jak się na takim jeździ

    OdpowiedzUsuń
  18. W wielu sytuacjach to z pewnością lesze rozwiązanie niż samochód.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, że ja wolę jeździć normalnym rowerem wymagajacym włożenia w przejażdżkę wysiłku, jednak patrząc na ceny paliwa może zacznę jeździć rowerem do pracy i wtedy będę mogła skorzystać z takiego rozwiazania. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  20. W moim otoczeniu jest coraz wiecej rowerow elektrycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wędrówki po kuchni08 października, 2023

    Nigdy nie myslałam o rowerze elektrycznym , ale to fajna opcja dla ludzi, którzy nie moga korzystać ze zwykłego

    OdpowiedzUsuń
  22. Elektrykiem nigdy nie jeździłam, ale obecnie przy mojej pracy, gdzie robię sporo kilometrów rozważam zakupienie takiego roweru.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jeździłam takim, ale chętnie bym się przejechała. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może się do takiego kiedy przekonam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...