28/08/23

Kto jeżdzi rowerem elektrycznym

 

Na początku wydawało się, że telefony komórkowe, 

które przypominały taką podwójną cegłę, ciężką, niewygodną i można było je wozić tylko samochodem, są niepotrzebne  i kto je kupi. A spójrzcie jak wyglądają obecnie i jak są wszechobecne. Zmiana radykalna w wyglądzie i funkcjach telefonów komórkowych nastąpiła błyskawicznie.


Podejrzewam, że tak będzie z rowerami elektrycznymi. 

Czy nam się to podoba, czy nie też będą wszechobecne. 

Nie każdy będzie je posiadał a tylko ci, którzy je będą potrzebowali do określonych celów.



Na rowerze elektrycznym do pracy


- Ze zdziwieniem stwierdziłam z paru rozmów, 

   że rowerami elektrycznymi bardzo często jeżdżą kobiety do pracy. 

- Mężczyźni też, ale kobiety częściej.

- Oczywiście rowerami elektrycznymi jeździ się przede wszystkim turystycznie.


Ja jeżdżę na elektrycznym rowerze od paru dni, bo na zwykłym już nie mogę. 


Do wyboru miałam  

  1. albo będę jeździć elektrycznym 
  2. albo wcale, 
  3. co dla mnie byłoby tragedią, bo ja kocham jazdę na rowerze i wyjazdy w dalekie trasy.


  • Elektryczny jest tak wyposażony, że komfort jazdy jest zupełnie inny, bo np. są amortyzatory, które dość dużo zmieniają w jakości jazdy na rowerze.
  • Nie muszę używać siły mięśni, a wjazd na górki różnej wielkości, a nawet te największe jest samą przyjemnością.
  • Oczywiście, to nie jest tak, że całkiem bez wysiłku się jeździ, o nie :-), ale o tym będzie w następnych postach.



Wszystko o jeździe na rowerze elektrycznym możesz czytać 

tutaj kliknij 

z punktu widzenia zwykłych rowerzystów jeżdżących na nich stale i systematycznie. 

Nasze rowery kupiliśmy tutaj.



20 komentarzy:

  1. Ciekawe spostrzeżenia... Każdy ma inną kondycję i możliwości, wiele zależy od długości trasy. Taki rower zawsze lepszy niż samochód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wędrówki po kuchni05 września, 2023

      Dokładnie tak! Zawsze to jakaś aktywność, a nie każdemu zdrowie pozwala korzystać z normalnego roweru

      Usuń
    2. Pewnie, warto już teraz zacząć zgłębiać ten temat.

      Usuń
  2. Myślę, że za jakiś czas staną się jeszcze bardziej popularne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Oby tylko ich baterie nie były tak łatwo palne jak te samochodowe.

      Usuń
  3. Super, że jest w ogóle taka opcja!😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Wędrówki po kuchni28 sierpnia, 2023

    Fajna opcja. Nigdy nie miałam okazji spróbowac jazdy na takim cudeńku

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jeżdże zwykłym rowerem, a co dopiero takim heheh
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi telefonami to prawda. Sama kiedyś miałam taką cegłę. Z rowerów nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam jazdy na rowerze elektrycznym, ale wokół siebie widzę takich rowerów coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w większych miastach jest to widoczne.

      Usuń
  8. Na pewno nie zaszkodzi mieć na uwadze takiego roweru.

    OdpowiedzUsuń
  9. to prawda że telefony ewoluowały aż tak że bardziej są urządzeniami wielofunkcyjnymi ez którego coraz cieżej

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nigdy nie miałam potrzeby, żeby spróbować :) Marzą mi się za to samochody z funkcją "zawieź mnie do punktu X" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nadal jestem za klasyczną jazdą na rowerze, na dzień obecny elektryka nie biorę pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zdecydowanie fanką klasycznego roweru, ale szanuję tych, którzy wybrali inaczej. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez bym wybrala rower elektryczny, gdybym nie mogla na klasycznym, dobry wybor!

    OdpowiedzUsuń
  14. super że znalazłaś idealne dla siebie rozwiązanie i możesz dalej robić to co lubisz. Rowerowa wyprawa do Bażantarni to napewno przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz więcej jest miejsc, gdzie można je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem na tak ! W trudnych warunkach wystarczy wcisnąć guzik TURBO 😁

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...