25/09/23

Fokus Aventura 2 damski rower elektryczny

 

Tak wygląda mój rower elektryczny.

Gdzie kupiony?

Tutaj.

Obydwa rowery męża i mój kupiliśmy tutaj.

Full wypas jak mi mówią panowie znający się na tego typu rowerach i przez dłuższy czas nic lepszego chwilowo na rynku rowerów nie będzie, bo po prostu nie ma co już dodać do tego mojego roweru.

Parametry wyciągnięte na maksa, cena pewnie też :-))))




Kolory mojego roweru i męża staraliśmy się tak dobrać, by nie rzucały się w oczy, są podobne.

Wyposażenie tego roweru bateria, silnik, hamulce również są bardzo dobre, czyli na bardzo wysokim poziomie, czyli tak jakbyś coś kupiła u Prady albo torebkę od Gucciego :-))) 

Nie ma problemu z jazdą na góry i górki, co ułatwia bardzo życie i wraca się z wycieczki mało zmęczonym i to jest chyba najważniejsze.


Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej zadzwoń do tego sklepu w Gdyni .

Tutaj masz link, zadzwoń, pooglądaj zdjęcia i jak dojechać.

Oni bardzo chętnie udzielają informacji na temat rowerów, hulajnóg elektrycznych i znają się na tym bardzo dobrze.


Polecam ten sklep i Pana Maćka, który nam pomagał wybierać rowery i wszystko o nich wiedział. :-)


Z klientami rozmawiają i tłumaczą wszystko Pan Maciek blondyn, ten drugi czarny chłopak, a obaj wysocy i tacy przystojni, że nic tylko warto im się przyjrzeć uważnie. Dziewczyny oj warto, warto...

Nie wiem, czy będą zadowoleni z tej reklamy ich osób, ale co tam, przecież dobrze o nich piszę 😍😍




25 komentarzy:

  1. Super macie te rowery. Jazda na takim rowerze to mega sprawa.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć do kogo warto się zwrócić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny rower. Ja o elektrycznym nigdy nie myślałam, ale widzę, że stają się coraz popularniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy smak przygody rowerowej pozostaje ten sam, czy satysfakcja z wysiłku fizycznego przy wielu kilometrach podobna.

      Usuń
    2. Tak, satysfakcja jest ta sama, bo tak naprawdę na rowerze elektrycznym też trzeba kręcić pedałami i trzeba rozkładać pojemność baterii na kilometry, bo można zostać bez wsparcia elektrycznego :-) Ale za to możesz przejechać dużo więcej kilometrów w krótszym czasie.

      Usuń
  4. Na razie muszę odłożyć na jakiś czas rowerowe wycieczki, ale chętnie znów do nich powrócę, nie wiem, czy w elektrycznej odsłonie, ale pomyśleć nad tym warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu, bank chyba obrobiliscie na te rowery :-))) Sama sie zastanawiam nad elektrycznym bo moj Chlop ma a ja zasuwac musze na pedalowym. E-rowery sa super, mozna o wiele dalej pojechac be zadyszki, czyli z wieksza przyjemnoscia, no chyba ze zadyszka jest przyjemnoscia dla kogos. A jak go ladujesz? Da sie wyciagnac baterie czy musisz caly rower podpinac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładujemy w domu , podpinamy cały rower, chociaż jak chcesz też można wyciągnąć , ale po co skoro tak wygodniej w garażu.
      Zgadzam się bank obrobiliśmy :-)))) No prawie :-)

      Usuń
  6. Też się przymierzam do zakupu takiego cudeńka :-) Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto jak lubisz jeździć na rowerze, otwiera nowe możliwości.

      Usuń
    2. Moja mama ma na taki ochotę ale wciąż się zastanawia czy to dore rozwiązanie

      Usuń
  7. Niewątpliwie jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  8. o! widzę że sklep jest w dobrym punkcie, łatwo tam dotrzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. I teraz można wspólnie szaleć. Ile km już razem wykręciliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez całe życie na zwykłych, czy na elektrycznych? Na elektrycznym niewiele, bo ja dopiero ok. 500 km .

      Usuń
  10. Muszę przyznać, ze ten rower wygląda na bardzo mocny i porządny. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny ten rower elektryczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest - sama bym taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny! Faktycznie neutralne kolory, wygląda elegancko i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie neutralne kolory są bardzo uniwersalne i pewnie przez to częściej wybierane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że zakupy w tym sklepie udane, fajnie. Rower wygląda ładnie, niech dobrze służy jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  16. rower to mój największy przyjaciel, jeżdżę nim wszędzie i bez przerwy. Póki jednak sił mi starczy będę korzystać ze zwykłego, ale kiedyś chętnie przesiądę się na pewno na elektryczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze, że jesteście zafascynowani takim rodzajem roweru.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rower ja swoj tez bym musiała zmienić

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie zastanawiqlam się nad zakupem elektrycznego roweru,ale wiwm,że sporo osób sobie je ceni. Dobrze,ze piszesz o ludziach, którzy mova pomoc z wyborem.
    Agaman

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...