29/08/23

Winora Yucatan 8 męski rower elektryczny

 

Kiedy mąż na nim jedzie, to tylko wprawne oko zauważa, że to jest elektryk tak jest dosyć ciekawie zbudowany i rozwiązany :-)

Nie będę tutaj robić opisówki roweru, bo ja się na tym nie znam, ale silnik Yamaha, hamulce tarczowe, przerzutki Shimano, bateria litowo-jonowa, amortyzacja, waga ok. 26 kg itp. różnych szczegółów interesujących panów można znaleźć w Internecie.

Mąż pokonuje na nim długie trasy, kupiony w zeszłym roku po to by przetestować, czy jest to rower dla mnie i czy warto go kupić do naszych celów.

Gdzie kupiony? Tutaj.


Winora Yucatan 8 męski
 

Okazało się po przetestowaniu, 

że warto kupić dla mnie rower elektryczny, 

że będzie mi się łatwiej jeździło,

że oprzyrządowanie roweru jest do opanowania,

a powiem Wam, że jest się czego uczyć,

bo rowerem zarządza mini komputer???


No niby jest podobnie jak na zwykłym, ale tylko podobnie :-)))

Na zdjęciu rower elektryczny wygląda podobnie jak normalny rower, ale jest dużo większy i tak naprawdę to takie spore  maszyny.



Wszystko o jeździe na rowerze elektrycznym możesz czytać 

tutaj kliknij 

z punktu widzenia zwykłych rowerzystów jeżdżących na nich stale i systematycznie. 

Rower został kupiony tutaj kliknij.



20 komentarzy:

  1. Myślę, że wiele osób korzysta z takich rowerów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy tak popierniczają na tych rowerach, że wprawiają mnie w osłupienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest to zakup warty rozważenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzje Kiti29 sierpnia, 2023

    Szczerze mówiąc to za bardzo nie interesowałam się takimi rowerami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz więcej osób jeździ na takich rowerach. A kiedy ich ceny spadną, to grono na pewno jeszcze bardziej się zwiększy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że w tych rowerach jest pidział na męskie i żeńskie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie miałam pojęcia, że takie rowery są już w obiegu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysle, ze to swietny zakup, jestem ciekawa dalszych relacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez wątpienia jest to dobra propozycja zakupowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że rower się sprawdził i warto go nabyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny rower, troche zazdroscimy, moze zdecydujemy sie na zakup...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam okazji jeżdzić na elektryku i jestem ciekawa jak to jest. Super, że rower sprawdził się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie miałam okazji.

      Usuń
  13. Prezentuje się całkiem fajnie, nie miałam okazji nha takim jeżdzić

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć więcej o tym konkretnym rowerze, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się rozwiązanie z elektrycznym rowerem. Dobry pomysł szczególnie dla osób z problemami
    zdrowotnymi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi osobiście rower kojarzy się z rekreacją, wysiłkiem, sportem i nie wiem czy chciałabym taki elektryczny egzemplarz. Niemniej jako środek lokomocji do pracy to uważam, że jest to ciekawe rozwiazanie. patrycja

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię jednak pewien wysiłek na rowerze i tradycyjnie sięgam po klasyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. To zdecydowanie opcja dla mnie ;) Muszę podesłać linka mojemu chłopakowi i zasugerować...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...