31/08/23

Książka dla zdrowia i urody

 

Mudry czyli inaczej joga dłoni.

Książka o mudrach, czyli układach palców i dłoni, które powodują, że nasz organizm energetycznie się porządkuje, zdrowieje i przez to ma się bardzo dobrze.

Książka zawiera bardzo wiele mudr podstawowych, tych bardziej znanych, ale również i te mniej znane. Jest ich 75 i warto tę książkę kupić, bo jest to kompletny przewodnik po mudrach.




Autor Kim da Silva Tytuł: Mudry czyli zdrowie w Twoich rękach str.248 


Co zawiera książka tak w skrócie


Część I

Podstawy

5 rozdziałów i w każdym po kilka podrozdziałów

Część II

Praktyczne zastosowanie mudr

4 rozdziały i w każdym po kilka podrozdziałów

Część III

Opis poszczególnych mudr od str. 46 do str.238

Niestety nie mogę zrobić nawet zdjęcia jednej mudry, bo wszystkie prawa zastrzeżona, a szkoda bo mogłabym pokazać jak bardzo dokładnie każda mudra jest opisana.

Część IV 

Załącznik




24 komentarze:

  1. Nie interesowałam się dotąd tą tematyką, ale może w przyszłości przyjdzie i na to czas, lubię odskocznie tematyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. O raaany😃 nie wiedziałam, że takie coś w ogóle istnieje?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre zajęcie dla siedzących przed telewizorem, bo trzeba na ogół poświęcić trochę czasu. Bardzo dobra rzecz, w naszej cywilizacji mało znana a szkoda. Mudra na serce ratująca życie w nagłych wypadkach powinna być znana dla wszystkich, chyba jest w tej książce, bo jeszcze jej nie widziałam. Też polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi to mówi. Wydaje mi się, że kiedyś o tym słyszałam. Anne 18

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest korzystać z wiedzy starożytnych...;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że są takie techniki samouzdrawiania się. Z drugiej strony umysł ludzki potrafi tyle, że wcale mnie nie dziwi skuteczność tych metod.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawilas mnie, niewiele wiem o mudrach

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy temat. Na pewno pogłębię swoją wiedze o mudrach. Wiem mało na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzje Kiti01 września, 2023

    Tematycznie książka zapowiada się naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie sięgnę po tę lekturę. Pozdrawiam serdecznie, ada

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasz wspaniały mózg potrafi wiele zdziałać, nie ze wszystkimi chorobami sobie poradzi, nawet przy niesamowitych technikach, ale z pewnością potrafi zmniejszyć ból, dać chwilę wytchnienia i relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosujesz te ćwiczenia? Jeśli tak, jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Ale może to być ciekawe, choć chyba nie za bardzo dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic o tym nie wiedziałam, nie słyszałam nawet tej nazwy "mudry". Pry obecnej dostępności do służby zdrowia pewnie trzeba będzie szukać alternatywnych metod leczenia. Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że będę ją polecać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że nigdy wcześniej nie słyszałam tego pojęcia, brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  18. O! Coś dla moich dłoni i właściwie całego organizmu. Przyjrzę się temu bliżej

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno cos w tym jest. Warto sie zapoznac!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę że warto poznać bliżej tę pozycje, mudry ciekawy temat

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się to, że książka przejrzyście podzielona jest na części, każdy jest w stanie zleźć coś dla siebie. Zapowiada się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się, że kiedyś o tym słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta książka na pewno by mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...