05/09/23

Czy warto używać mudry

 

Warto ...

Kilkakrotnie skorzystałam z mudry ratującej życie i rzeczywiście bardzo mi pomogła.

Kiedyś zdarzyła mi się taka sytuacja, że już nic mi nie pomagało na serce i dosłownie nie wiedziałam co robić i czy przypadkiem nie wezwać pogotowie, zastosowałam mudrę ratującą życie, która mi pomogła. Uspokoiła serce i mnie. 

Tak zainteresowałam się mudrami. 

Zaczęłam je stosować częściej i bardziej świadomie.

Jest to tak prosta czynność nie wymagająca myślenie, a jedynie prostego wykonania, ze aż wstyd je nie stosować :-) Nawet specjalnego czasu nie wymaga, bo można ją wykonywać przy okazji innych czynności.


Mudra nr 3 ratująca życie

Link do strony

https://spaeden.pl/styl-zycia/slow-life/2965-energetyczne-uklady-dloni-mudry-na-stres-i-trudne-czasy






Więcej mudr na tej samej stronie

https://spaeden.pl/styl-zycia/slow-life/2576-joga-dloni-mudry


Można zacząć od tych w/w pokazanych na stronie i wprowadzając co jakiś czas nowe lub stosując te same przez jakiś czas, co kto woli i co komu jest potrzebne.

Ja szukałam specjalnych na kręgosłup i dlatego kupiłam tę właśnie książkę na zdjęciu. 

Wcześniejszy post na temat tej książki kliknij tutaj 


Mudry wykonuję wszędzie:

oglądając TV

w tramwaju

autobusie

samochodzie jako pasażer :-) ,

a czasami siedzę w ogrodzie i w spokoju i ciszy też jakąś wykonuję relaksując się przy okazji.





28 komentarzy:

  1. No musze przyznać, że zaciekawiłaś mnie tym tematem. Musze więcej poczytać o tym

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś coś podobnego ciocia mi pokazywała, teraz wiem jak to sie nazywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa, że coś nam świta, ale nie potrafimy tego określić :)

      Usuń
  3. Muszę bliżej zapoznać się z mudrami. Bardzo ciekawy temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również myślę, że jest interesujący.

      Usuń
  4. Nie miałam wcześniej styczności z mudrami.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dla mnie całkowita nowość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie miałam styczności z mudrami. Muszę zainteresować się tym tematem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszycraz mam styczność z tym pojęciem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej nie słyszałam o mudrach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to zupełnie nowy i obcy mi temat, ale przyznam, że całkiem ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy temat, nie jest on dla mnie nowy, ale to jak ty to odpisujesz jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś słyszałam o mudrach, ale muszę bardziej zgłębić ten temat. Książka na pewno wyjaśnia to zagadnienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe znam mudry, ale warto sie zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bede oryginalna, tez nie znam zjawiska, ale chetnie o nim poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Temat ciekawy, jednak dla mnie zupelnie nie znany więc z przyjemnością dowiedziałabym się więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę musiała zagłębić się w ten temat, bo przynazm szczerze że wcześniej o tym nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie bardzo ogarniam co to te mudry, wiec chętnie zerknę na inne Twoje posty. Ale najważniejsze, że Ci pomogły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że wcześniej w ogóle nie znałam tego słowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej tego słowa! :) Być może znam te praktyki, ale pod inną nazwą? Zapoznam się z tematem. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że jesteś zadowolona z korzystania z mudry.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, nie słyszałam jeszcze o czymś takim. To na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że pierwszy raz o tym słyszę. Zaintrygowałaś mnie i chętnie poczytam więcej na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz o tym słyszę i naprawdę czuję się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...