25/08/23

Nowa era rowery elektryczne


Jeździłam na moim ulubionym zwykłym i bardzo dobrym starym rowerze, ale ze względu na zdrowie musiałam przesiąść się na coś łatwiejszego do jeżdżenia i mniej wymagającego sił.

W zeszłym roku mąż kupił najpierw sobie rower elektryczny Winora, a w tym roku kupiliśmy dla mnie Fokusa. Nie chciałam kupować dla siebie pierwsza, bo mąż odrobił wszystkie prace z jazdy na rowerze, a ja mam teraz za darmo instruktora jazdy :-)))


Na pierwszym planie FOKUS, czyli rower damski


Pierwsze jazdy mam za sobą i pierwsze wrażenie porównując do samochodu, to jakbyś przesiadł się z samochodu z ręczną skrzynią biegów do takiego co ma automatyczną skrzynię biegów.

Jedni tak lubią a inni nie.


Na pierwszym planie Winora czyli rower męski


Pierwszy dzień nerwowo było i byłam spięta, na drugi dzień już luz, ale cały czas uwaga uważna, bo ten rower elektryczny szybko jeździ, a nawet bardzo szybko.

Nie ma porównania do zwykłego roweru, trzeba być przytomnym i panować nad nim pewnie i zdecydowanie, bo można spowodować wypadek.



Wszystko o jeździe na rowerze elektrycznym możesz czytać 

tutaj kliknij 

z punktu widzenia zwykłych rowerzystów jeżdżących na nich stale i systematycznie. 


Gdzie można kupić rowery elektryczne? 

Tutaj



25 komentarzy:

  1. Coraz fajniejsze są te nowoczesne elektryczne rowery !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam jeszcze okazji pojeździć na tak8im rowerze i ciekawa jestem czy spodobałby mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba wolę jednak tradycyjny rower. Trochę wysiłku nikomu nie zaszkodzi a i dla zdrowia lepiej :) Ostatnio byliśmy w Kopenhadze, gdzie niemal każdy jeździ rowerem, a i tak elektryków jest wyjątkowo mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wziąć pod uwagę, że nie każdy ma zdrowie, aby wsiąść na zwykły rower

      Usuń
  4. Super, że są - ja natomiast w tej kwestii jestem tradycjonalistką😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji wypróbować elektrycznego roweru, nigdy też nie prowadziłam samochodu z automatyczną skrzynią biegów, to jeszcze do przetestowania przeze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że wiele osób zechce kupić taki rower.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowery prezentują się świetnie. Może kiedyś też się na taki przesiądę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jazda na rowerze to duża przyjemność. Elektryków jakoś nie lubię - ani rowerów, ani aut. Nie jest to do końca ekonomiczne i przyjazne środowisku rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa, ale niestety poza ceną, bo ta potrafi być kosmiczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli chodzi o rower, to dalej wybieram tradycyjny, aby poruszać ciało. Poza tym jest bardziej ekonomiczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jechałam raz na takim rowerze i faktycznie szybki jest. Chyba jednak zostanę przy tradycyjnym gdzie mam jako taką kontrolę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybieram tylko klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, ze nigdy nie jezdzilam na rowerze elektrycznym... musze sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ciocia i wujek też ze względów zdrowotnych zaczęli jeździć na takich rowerach i bardzo sobie chwalą

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem tak jest że trzeba szukać zamienników, ale jeśli dobrze się sprawdzają nic tylko się cieszyć. Udanych wycieczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez wątpienia jest to ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze na takim nie jeździłam, ale to musi być ciekawe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz więcej osób się na nie decyduje, mnie jakoś one nie przekonuja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam że dawno nie jeździłam na rowerze, na elektrycznym nigdy nie jechałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromna wygoda z takimi rowerami! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze popedaluje moim starym łupem

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że do dużego miasta i codziennego poruszania się będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze mieć świadomość istnienia tej nowej ery.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...