26/08/19

Wycieczka poza miasto



Jak się ma rower, to można w każdej chwili wsiąść i ruszyć w świat :-)

I tak właśnie zrobiliśmy, pogoda była piękna,
a do zwiedzania stara "siódemka"...

Nowa to już autostrada.
Połączenie Elbląg z Gdańskiem jest błyskawiczne.



Wyjazd z Elbląga i rondo, szerokie wygodne dojazdy na starą siódemkę.







Wjeżdżamy na drogę i mamy na szosie drogę dla rowerów i starą drogę dla rowerów
Rowerzyści górą, takiej podwójnej drogi dla rowerów, to jeszcze nigdzie nie spotkałam.





Po drodze na przystanku spotykamy mirabelki żółte i czerwone. 
Nikt ich nie zbiera, a były słodkie i dojrzałe, pycha.





Wieki całe nie widziałam buraków cukrowych na polu, 
a kiedyś Żuławy były całe nimi obsadzone




Koński ząb jeszcze zielony rośnie na polach, 
bardzo podobny do kukurydzy, ale kolb kukurydzianych brak :-)






Wycieczka była krótka, chyba tak ze 3 godziny, tam i z powrotem, pogoda piękna taka w sam raz na wycieczkę rowerową. Szosa pusta, nic tylko jeździć, a pamiętamy jeszcze jak tu było tłoczno.



Autor : KBB





Zapraszam do nowej grupyPromujemy Fanpage, Instagram i Blogi ...






A kto jeszcze nie zna  grupy Promujemy Blogi  , to też zapraszam :-)








31 komentarzy:

  1. Nas zawsze cieszy, kiedy powstają nowe drogi i są w nich pasy wyszczególnione dla rowerzystów. Takie wycieczki to sama przyjemność i łączenie się z przyrodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja tylko do pracy i z pracy "podróżuję" i to autkiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takie mirabelki mam też gratis. Spacer z psem i wracam najedzona ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jeździć rowerem :) zawsze odkrywam nowe zakamarki Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jest taka możliwość i dobra trasa. Bardzo lubię rowerowe wycieczki :) nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ja uwielbiam zielone okolice na spacery czy przejażdżki rowerem

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie jeździłam na rowerze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wycieczki rowerowe :) są odprężające i ładują baterie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna ta trasa, a jeszcze jak taka spokojna, to już sama przyjemność jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze trasą rowerową z Elbląga do Gdańska nie jechałam, a z tego co pokazujesz jest tu pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mirabelki niezmiennie kojarzą mi się z latami dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwone mirabelki, jak ja dawno nie raczyłam się ich smakiem. Ostatnio tylko żółte wpadały nam do buzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie pamiętam, kiedy jechałam rowerem. Za to wycieczki piesze są u mnie coraz częściej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała wycieczka. Mirabelek nie jadłam całe wieki, bo u nas w NI nie rosną

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak zatesknilam za wycieczkami rowerowymi! A mirabelki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mirabelki to owoce mojego dzieciństwa, super wycieczka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grunt to dobra ścieżka rowerowa - i wtedy można jechać, gdzie nas oczy poniosą :) Najlepszy sposób na odreagowanie i aktywny wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie takie wycieczki i częto sobie je urzadzamy tylko u nas brak ścieżek rowerowych

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne uczucie, kiedy wiatr pięknie otula podczas rowerowych wycieczek, aktywność fizyczna wzbogacona estetycznymi doznaniami poznawania otoczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wycieczki rowerowe są fantastyczne, mój mąż często jeździ z córką

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wycieczki rowerowe, zwłaszcza lasem lub wybrzeżem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sprawa, dla ciała, umysłu i ducha:).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile pięknych rzeczy można uchwycić uciekając za miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie patrzeć jak zmienia się okolica :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię podziwiać okolicę właśnie z wysokości rowerowego siodełka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś lubiłam rower i wycieczki za miasto.
    Od kiedy zostałam lekko potrącona przez samochód, a uderzenie o asfalt było bardzo bolesne, od tego czasu nie jeżdżę.
    Ścieżki nie powinny przecinac się z drogami, po których jeżdżą pojazdy.
    Teraz wolę spacery.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio mevo najczęściej się poruszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne widoki, tez lubie jeździć rowerem!

    OdpowiedzUsuń
  29. super, ja też uwielbiam jeździć na rowerze. Co do mirabelek polecam je zebrać i zrobić dżem własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię jeździć rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. My w tym sezonie wyjątkowo duzo jeździliśmy na rowerze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...