02/08/19

Jak zrobiłem własną stronę na WordPresie



Jest to proste i zarazem trudne,
bo samodzielnie w dzisiejszych czasach robić cokolwiek nie jest łatwo.

Zrobiłem, postawiłem, urządziłem skromnie, bo inaczej chyba nie dałbym rady na początek.


Dlaczego mi się to udało ?
Skorzystałem z pomocy tego kursu

Kurs WordPress dla początkujących 


Niektórzy pisali w komentarzach, że próbowali, ale zrezygnowali.

Próbowaliście postawić stronę na Wordpressie?
Nie udało się albo się męczycie ?




Jest to Kurs WordPress dla początkujących, może pomoże i Tobie ?

Zajrzyj
Przeczytaj
Zastanów się
Ja ten kurs przerobiłem osobiście, bez niego nie dałbym rady, polecam.


Chciałem być pewny:

... że dam radę
... że zrobię wszystko dobrze
... że będę pracować lekko, łatwo i przyjemnie


Tu skromnie powiem, że wyszło bardzo dobrze jak na piewszy raz,
chyba się zgadzacie ze mną ??! :-)



Co jest w tym kursie?

Podstawy budowania strony na WP + podstawy blogowania przy okazji :
  • … kurs jest nagrany na video
  • ... możesz się uczyć kiedy chcesz
  • …. jesteś prowadzony za rękę krok po kroku
  • … zagadnienia budowy strony są tłumaczone w języku zrozumiałym dla każdego
Dla kogo jest ten kurs :
  • ... dla każdego, kto chciałby mieć bloga na WordPressie
  • … dla tych, co akurat założyli bloga i męczą się
  • ... dla tych, co już mają bloga, a jednak czegoś im brakuje


Obejrzyj video i wysłuchaj, co mówi Krzysztof Wojteczko
który ten kurs przygotował.








Jest bardzo dużo materiału do opanowania i przejrzenia.


W ramach kursu jest też Forum, na którym można zadawać pytania,.

Pytania różne, bardzo różne , można by rzec ,że głupie :-) czyli takie bardzo proste zadawałem i też dostałem odpowiedź.


Sprawdź osobiście :
>> zajrzyj
>> przeczytaj
>> obejrzyj video

Klikaj !

Jeżeli chcesz postawić stronę na Wordressie, to na pewno tego właśnie kursu potrzebujesz.
Ułatw i uprzyjemniej sobie pracę nad stroną na WP  !
Wasz zapracowany Juliusz Cesar 



19 komentarzy:

  1. stworzenie własnej strony to wydarzenie! A potem sie jeszcze coś ulepsza, poprawia i dodaje...nawet w srodku nocy:) Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kurs jest na pewno bardzo pomocny. Kiedyś na pewno spróbuję WordPress

    OdpowiedzUsuń
  3. Również samodzielnie zrobiłam stronę na WordPressie i jestem z tego mega dumna! Ta platforma codziennie odkrywa przede mną coś nowego, dlatego z chęcią i wielką przyjemnością przeglądam dostępne kursy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być Julku satysfakcja zrobić coś samemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli dla mnie! Dzieki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Właśnie się zastanawiałam nad taką stroną. I tym mnie namówiłaś. Z pewnością skorzystam z tych rad.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama radość, jak zrobi się coś samodzielnie ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Brawo! To co zrobione samodzielnie zawsze daje największą satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń
  9. To ogromna radość, gdy robi się coś samodzielnie. Takie projekty zawsze cieszą najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że masz taki kurs! Na pewno bardzo przydatny. :) Fajnie jest zrobić coś samemu, to tak bardzo motywuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zobaczyć, bo zbieram się do tego, jak pies do jeża 🙈

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kursy są bardzo przydatne. Mnie udało się jakoś samej ogarnąć to wszystko na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno takie kursy są przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo cenny wpis dzięki za link do kursu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wstępną stronę nad WordPressie ale jeszcze bez swojej osobistej strony wwww, niedawno odkryłam, że są dwa WP .org oraz .com - na której masz Ty stronę.
    Zastanawiam się tylko nad kupieniem swojego adresu wwww i podłączyć pod blogera.
    Ciągle dumam dumam i na razie blogger ciągle u mnie górą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Samodzielnie postawiona strona to jest dopiero radość - coś o tym wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie jestem techniczna, ale jakbym miała wspólpracować z grafikiem i programista to taką stronę bym miała, że hohoooo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...