26/02/19

Czasami jeździmy w różne miejsca ...



Czy chcę, czy nie codziennie jest wyjazd na rowerze w miasto.

Wiosna idzie, więc trzeba wyrabiać kondycję
i przyzwyczajać się,
bo jak pojedziemy wiosną w dłuższe trasy, to trzeba być przygotowanym.



Jak zwykle pod Biedronką :-)




A czasami jeździmy w inne miejsca.
Na cmentarz, rocznica...
Ciągle  u nas są resztki śniegu,
a dwa dni temu wszystko było zasypane grubą piękną warstwą świeżego puchu...







Ćwiczyć dziewczyny i chłopaki , ćwiczyć, 
wiosna , a potem zaraz lato i jak tu ubrać się w  sukienkę ??!
Jak wyjść na plażę ? :-)










Zapraszam do nowej grupyPromujemy Fanpage, Instagram i Blogi ...


A kto jeszcze nie zna  grupy Promujemy Blogi  , to też zapraszam :-)










47 komentarzy:

  1. O tak, już tęsknię za aktywnością na świeżym powietrzu, na razie są to spacery i wycieczki autem w weekendy. Po powrocie z pracy o 17 już nie mam siły na nic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknie za wycieczkami rowerowymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze roweru nie kupiłam! :P Co roku mówimy z mężem, że trzeba wreszcie wybulić, ale za każdym razem jakoś tak szkoda tyle kasy na te dwa rowery :P W tym roku to już w ogóle, bo zaczynamy budowę, więc no... pozostają spacery ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że na rowerze jeździłam baaardzooooooo dawno. Ale postanowienie mam takie, aby w tegoroczym okresie wiosenno-letnim to zmienić. Mam nadzieję, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj teraz pogoda piękna zachęca do wojaży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja rower uwielbiam, choć na pierwszym miejscu stawiam bieganie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już się człowiek wdroży w jazdę rowerem, to w zasadzie wszędzie nim dojedzie, niejako przy okazji załatwiania różnych spraw. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rowery to super aktywność! Po drodze można zwiedzać tyle ciekawych miejsc! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś codziennie jeżdziłam do pracy i z pracy na rowerze, teraz niestety nie moge używać roweru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę w końcu odpalić rower. Po narciarskim szaleństwie będzie świetnym następcą :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja po mieście jeżdżę mało. Wolę jednak jazdę na łonie przyrody. A że mieszkam obok puszczy, to mam ku temu sporo okazji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś bardzo dużo jeździłam na rowerze. Odkąd mieszkam w NI nawet nie mam roweru. Muszę koniecznie kupić rower o tęskno mi za tą formą aktywności

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! ja nie pamietam kiedy jezdzilam na rowerze. Trzecia ciaza z rzędu. Kazda taka ze zabraniaja mi jakiegokolwiek ryzyka :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Od poniedziałku zaczynam dla jazdy rowerem do pracy 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać kiedy w końcu wsiądę na mój rower...w tym roku kupuję nowy, bo stary niestety odmówił posłuszeństwa. Uwielbiam aktywność na świeżym powietrzu, a rower to fantastycznie spedzony czas!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już od jakiegoś czasu marzy mi się zakup roweru. Kiedyś to uwielbiałam, kto wie może w tym roku mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham rower i już nie mogę się doczekać kiedy ruszę. Jednak po mieście się boję i jeżdżę tylko jak jadę na wieś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na plaże zawsze można wyjść, najwyżej wróci się z niej ze spuszczoną głową. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rowery są super. Bardzo lubię jeździć. Pogoda w końcu na to pozwoli, mam nadzieję, że w ten weekend.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w tym roku chce się przełamać i zacząć przygodę z rowerem. Ścieżek rowerowych u mnie w mieście coraz więcej... Gratuluję podejścia do aktywności fizycznej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie rower kojarzy się tylko z bólem i cierpieniem :) Podziwiam Was wszyscy Rowerzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za jeżdżeniem na rowerze 😯

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz Krysiu rację. My już też rowerki umyte, przeglądy zrobione i będziemy powoli ruszać w małe i duże trasy polsko - czeskie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam jazdę na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też już zaczęłam ćwiczyć! Na razie w domu, ale jak tylko pogoda u nas będzie odpowiednia przeniosę się na świeże powietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja rowerem najwcześniej jeżdżę na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiosna zawsze dodaje energii :)
    Miłego tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jazda na rowerze niestety nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już nie pamiętam, kiedy ostatni raz jechałem rowerem...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też nie wyobrazam sobie wiosny i lata bez rowerow. Nasze juz po przegladzie i po pierwszych wycieczkach - nakręcam się coraz bardziej na bicie rekordów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. my też jeździmy! czasami po 100 km dziennie - tak wiem to dziwne :) i nie zdarza się często, ale parę razy w roku :) Normalnie to jesteśmy wolna grupa
    CMOK
    https://photos.app.goo.gl/EFEhnG43okoXvYPD6

    OdpowiedzUsuń
  32. My też rowery przygotowaliśmy do wiosny 😃 pierwsze krtokie trasy juz za nami, kiedy bedzie cieplej wyruszymy w dłuższą (te sa zawsze nieprzewidywalne) 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Już nie mogę doczekać się wiosny. Ja co prawda na rowerze nie jeżdżę ale z przyjemnością przeczytałam tekst.

    OdpowiedzUsuń
  34. Od jutro sama zaczynam pracować nad formą i figurą! Joga, orbitrek w domu, a jak się trochę ociepli to z koleżanką na rower. Tak szybko przyszła wiosna, ciekawe kiedy zawita lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. "zaraz lato i jak tu ubrać się w sukienkę?" Nic prostrzego. Ja cały rok chodzę w sukienkach, ba! Nawet w sukience jeżdżę na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tam cały rok chodzę w sukienkach, nie tylko latem, za to na rowerze jeździć nie lubię ;) Z aktywności preferuję pływanie, to jest moja bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Już nie mogę doczekać się wiosny i zgadzam się sport to zdrowie i trzeba ćwiczyć i chodzić na spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rowery już gotowe tylko pogoda nie ta jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam wycieczki rowerowe, ale zwykle nie ma kto ze mną jeździć. A samemu nudno.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam jazdę na rowerze. Może nie to nie wielu kilometrów na nim, ale odpręża mnie to i relaksuje.

    OdpowiedzUsuń
  41. Na rowerze akurat nie jeżdżę, ale uwielbiam spacerować. Z wózkiem chodzę po kilka kilometrów dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niech tylko pogoda u nas dopisze. Również siądę na rower. Mąż mi odszpicował mój roweryk i będę śmigać 😁

    OdpowiedzUsuń
  43. My już pierwsze wycieczki mamy za sobą

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...