28/02/19

Chwilowo brak kota



Fotel Prezesa stoi pusty, bo Juliusz Cesar chwilowo zajęty na swoim Fanpage
i martwi się, czy ktoś mu go nie zajmie,
przecież jak mówi przysłowie, życie nie lubi pustki...



Kto zajmie fotel Juliusza ?



Z tyłu za fotelem na oknie rosną aloes i szczypior 




Trwa dyskusja, czy na tym stoliku jest porządek czy bałagan ?
Julek twierdzi że bałagan, a ja że jest porządek.
A wy czyją stronę trzymacie ? :-)))





Zapraszam do nowej grupyPromujemy Fanpage, Instagram i Blogi ...


A kto jeszcze nie zna  grupy Promujemy Blogi  , to też zapraszam :-)







48 komentarzy:

  1. Oczywiście, że porządek, bez dyskusji...

    OdpowiedzUsuń
  2. To zależy - to twój porządek wiec jeśli dla ciebie jest ok to opinia innych sie nie przejmuj

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, według mnie raczej bałagan, ale niezbyt drastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to ważne czy jest bałagan czy porządek? Ważne, żeby było twórczo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam preferuję twórczy bałagan ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się coś tworzy to może być bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie porzadek! ja bym byla z siebie dumna jakbym tak miala :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważne, czy bałagan, czy porządek. Mnie to tam nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, link nie działa do grupy na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak #obozjuliusza 😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Julku muszę wziąć stronę Krysi ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie bezdyskusyjny bałagan, który automatycznie zaczęłabym odgracać, natomiast mój mąż pewnie uznałby to za przerażający porządek, po prostu sterylną pustkę, do której natychmiast dorzuciłby pięćdziesiąt innych przypadkowych przedmiotów - dopiero wtedy poczułby się bezpiecznie i swojsko...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie to widzę dużo rzeczy z różnych parafii, więc można by jeszcze coś zoptymalizować na stole ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki uporządkowany chaos, ale każdy ma prawo widzieć to inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ni to bałagan ni to porządek ::) wszystko zależy od punktu siedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sytuację na stoliku nazwałabym "artystycznym nieładem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na stoliku jest artystyczny nieporządek, czyli tak naprawdę porządek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja bym jeszcze jakąś kawe podała☕��

    OdpowiedzUsuń
  19. Uporządkowany bałagan, i niech panuje pokój w Rodzinie...;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest po porostu artystyczny nieład :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie jest nieduży bałagan.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie wszystko ułożone, a więc jest porządek. :D
    Szkoda że post bez Juliusza. Tęsknimy za nim.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przy tym biurku się pracuje tylko prezes wyszedł na moment.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie on widzi bałagan?

    OdpowiedzUsuń
  25. Nikt fotela nie zajmie spokojna głowa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam domowy szczypior, na stoliku artystyczny nieład i fotele najlepiej obrotowe taki jak Twojego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stolik prezentuje sobą całkiem dobry porządek xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Porządek rzecz względna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Juliuszu, wracaj na swoj fotel, ktos musi rządzic! A prezes jest tylko jeden!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja myślę, że to taki kontrolowany bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Porządny bałagan, albo balaganowy porządek. Jakoś tak :) Dziwnie tak jakoś bez Juliusza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To zależy. U mnie sprawdza się porządek, ale niektórzy wolą znacznie bardziej kontrolowany haos, więc jednej odpowiedzi nie ma na pytanie, jak lepiej. P. S. Wolę zdjęcia z moim ulubionym pupilem. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bym to nazwała artystycznym nieladem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie porządek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie porządek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na biurku jest porządek - oczywiście !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten kot jest MEGA, ale na bałaganie to on się nie zna ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że Wasz fanpage powrócił po problemach. Szkoda byłoby włożonej w niego pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zdarzają się różne problemy. Dobrze, że wszystko wróciło do normy.

      Usuń
  39. Czasami dla kogoś coś co jest porządkiem będzie bałaganem i odwrotnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam Julka, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...