18/10/11

Spotkanie Karolka z Milenką

.
.
Najbardziej męczące dla Karolka było spotkanie z Milenką..

 Milenka na przygiętych łapkach ruszyła w kierunku Karolka.
Była zła.



Karolek wolał nie czekać na to, co ona chce mu powiedzieć i wskoczył na szafkę.



Jak to zdenerwowana kobieta Milenka zaczęła wrzeszczeć na Karolka.




Karolek cierpliwie czekał, aż ona skończy swoje wywody.




A Milenka buczała , przerywała i krzyczała...
Na szczęście do łapoczynów nie doszło...



 Karolek twierdził,że jest niewinny.



Najlepszy w tym wszystkim był Czekoladowy.
Patrzył na rozgrywające się przed nim  sceny  tak, jakby oglądał TV. :-)))


Milenka w końcu sobie poszła :-)



I tak odbyło się pierwsze spotkanie Karolka z dziewczynami.
Na szczęście do rozlewu krwi nie doszło,
a tego najbardziej się obawiałam.
Karolek jeszcze parę dni posiedzi w łazience , 
a czas jego spotkań z dziewczynami będę wydłużała.
.
.

12 komentarzy:

  1. kultekiewiczanka18 października, 2011

    A może Milenka sama się bała i dlatego taka reakcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. kultekiewiczanka18 października, 2011

    Fajne, bo śmieszne to zdjęcie, gdzie Milenka stoi podparta jedną łapkę, jak człowiek i od razu widać, że bierze na przeczekanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kultekiewiczanka Milenka też się bała ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolek nie oberwał bo dziewczynka ma za krótkie łapki ;)
    Najlepszy Czekaladka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Amyszko ona była bardzo zła...
    Aż dziwne ,że nie atakowała...
    Czekoladka był bezbłędny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedna Milenka i biedny Karolek. Oby szybko się zaczęli tolerować. Ściskam mocno i głaski wysyłam dla tych cudnych futrzastych stworów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bure koty są najpiękniejsze bo są bure!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wilddzik jakoś to się ułoży mam nadzieję...

    Klarka masz rację :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny fotoreportaż :D :). Oby tylko szłoku lepszemu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wilddzik dziękujemy za uściski i głaski :-)
    Ale ja jestem ostatnio przemęczona :-(

    Abigail zobaczymy, zobaczymy,
    ale raczej długo to będzie trwało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowy Joe rozbroił mnie zupełnie. Siedział sobie, taki luzak i ze stoickim spokojem obserwował aferkę. Musiał się dobrze bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przemek-1969 ja dopiero po obejrzeniu zdjęć zobaczyłam,
    co robił Czekoladowy...:-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...