czwartek, 11 kwietnia 2013

Odmładzamy się ...?? :-)



Zmieniłam ostatnio dietę, bo czułam nieodpartą chęć coś zmienić .
Jadam surówkę piękności Heleny Rubinstein, o której zapewne słyszeliście.

Będę na pewno młoda , piękna, a przy okazji zdrowa :-)))






Oryginalny przepis  to :

Szklankę płatków owsianych zalewamy przegotowaną wodą oligoceńską.
Łyżka miodu, garść posiekanych orzechów i suszonych owoców (śliwki, morele, gruszki),
utarte jabłko, trochę mleka, sok z połowy cytryny i świeże owoce sezonowe.
Wszystko razem wymieszać i zjeść z apetytem.

Ja sobie na śniadanie robię taką wersję.

4 łyżki płatki zalewam przegotowaną zimną wodą na noc... 
Rano dodaję pozostałe składniki :

łyżka miodu
utarte jabłko
parę orzechów 
parę rodzynek
odrobinę mleka

Ilości można zwiększyć lub zmniejszyć i dostosować do swoich możliwości.
Jest to wersja na teraz. Tania i zawierająca podstawy tej surówki.
Ważne by codziennie, regularnie jeść na śniadanie.


Też zmieniliście dietę na wiosenną bardziej ??



36 komentarzy:

  1. wczoraj też zaliczyłam owsiankę ... niestety za dużo kg przybyło;
    smakowicie wygląda Twój posiłek Krysiu
    miłego !

    OdpowiedzUsuń
  2. W Twojej diecie Krysiu mleko zastapiłabym jogurtem albo kefirem - byłoby zdrowiej.Od prawie dwóch miesiecy jestem na diecie bezglutenowej. Staram sie też nie łączyć weglowodanów z białkami. Troszke chudnę a przy okazji świetnie się czuję!:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszące śniadanie i warto a nawet muszę zastosować :). Ja w celach odchudzających na drugie śniadanie zjadam michę sałaty z pomidorami, ogórkami i koniecznie octem winnym. Pomaga, ale wydaje mi się, że to głównie dzieki nie jedzeniu pieczywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu przerzuciłam się na jogurty, tzn. jogurtem zastępuję, najczęściej obiad. Ale czy to można nazwać wiosenną dietą?..Ja czekam na truskawki...to będzie dieta!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanie ! Dla mnie bomba! Chyba w Twoje ślady pójdę! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu ja często jem płatki owsiane gotowane na mleku, dodaję do tego otręby i troszeczkę miodu. Spróbuję tej surówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniadanie pyszne i zdrowe!
    Chociaż ja jakoś nie mogę się zmusić do płatków owsianych i zdrowej diety. Ale z okazji wiosny zarzuciłam słodycze i staram się odrobinkę mniej jeść niz zimą. Powoli wprowadzę zdrową kuchnie. Ale ja stosuję zasade,że nic na siłę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha :)
    Ja już po 10 krakersach - Jak bym wcześniej do Ciebie wpadła to może zmieniłabym menu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rano kakao bez cukru i mleka i jogurcik, koniec , basta... Codziennie duzo owocow i warzyw, prawie zero chleba a jak juz to tylko orkiszowy, zero wedlin, mieso tylko biale i dwa rzy w tygodniu,ryby owszem...,zero cukru czyli w odstawke poszly wszelkie slodycze i ciasta, za ktorymi i tak nie przepadalam...do tego woda i herbaty ziolowe... Ale i tak, jak cos przeczytam na temat diet, to dochodze do wniosku, ze najlepiej nie jesc NIC, bo wszystko szkodzi /smiech/
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi pysznie (i zdrowo!), uwielbiam miód, suszone owoce, orzechy... :) Moje śniadania ostatnimi czasy to najczęściej płatki (musli, z kawałkami suszonych owoców, miodowe itp) zalane mlekiem, a więc standardowa zupa mleczna z płatkami owsianymi + plasterkami świeżych bananów :D Z okazji wiosny przestałam słodzić kawę i herbatę cukrem, a przerzuciłam się na miód :) Czekam jednak najbardziej na świeże, zdrowe warzywa prosto z ogrodu :))

    Pozdrawiam serdecznie i wiosennie, a także przesyłam promyk słońca, które dzisiaj świeci u mnie na bogato! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miód piję codziennie od prawie 30 lat - nie słodzę po prostu cukrem tylko miodem.
    Reszta znakomita, myślę też,że najlepsza metoda na to żeby schudnąć to m.ż.
    Muszę znowu zastosować, bo coś waga się przechyla nie w tę stronę co należy....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śniadanie wygląda apetycznie, ale kaloryczne bardzo :)
    Ja każdego dnia zjadam łyżkę suszonych jagód goji, by wzmocnić odporność. Truskawki u mnie pobudzają apetyt, a już przybyło mi 4 kg, więc na śniadanie jogurt naturalny z otrębami owsianymi i chudym białym serem. Z nowalijkami jeszcze poczekam na te "z pola".

    OdpowiedzUsuń
  13. dla nas za dużo kalorii.. nasze dietowe żarełko czasami wrzucam tutaj: monzirzona.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem w stanie się zmobilizować do diety:)Łapię co pod ręką i byle do przodu, ale zyczę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym tak nie mogła. Sorry, w domu nazywają mnie... "koszerna". Płatki tylko z mlekiem, orzechy, owoce tylko w naturalnej postaci, suszonych nie cierpię. Nie żebym nie zjadła, bo jakbym musiała to pewnie tak, ale sama z siebie to zjadłabym tę owsiankę z mlekiem, zagryzła jabłkiem a jeszcze lepiej truskaweczką i popiła wodą :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Smacznego Krysiu :-)
    Ja zdecydowanie bardziej wolę śniadania na słono :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. W składzie jest mleko, a ja go nie znoszę :(. Tobie życzę smacznego i piękniej :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. jadałam to często, a nawet nie wiedziałam, że to od Rubinstein ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie jadłam, a o przepisie nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jutro zaczynam dzień tym smakowitym śniadaniem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Apetyczne śniadanko :)
    Ja też zmieniłam dietę i jestem bardzo zadowolona
    a waga ciągle spada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście też, jadłam już pierwsze truskawki, częściej jadamy surówki, ale i tak czekam, aż składniki jeszcze stanieją.
    Dzięki za przepis, oczywiście, że będziesz piękniejsza i młodsza!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jest wykluczone, ze skorzystam. Jestem na umiarkowanej diecie od dawna,w ięc i takie smakołyki posłużą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem na diecie od października. taka też stosowałam. waga jednak stoi i miejscu.
    musze kiedyś o tym napisać, bo skoro dietetycy i lekarze sobie ze mną pod tym względem nie radzą..

    OdpowiedzUsuń
  25. Smacznego Krysiu! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem leniwa i mi się nie chce robić, ale lubię takie rzeczy i chętnie bym zjadała. Czekam na sezon pomidorowy, potem to już mogę jeść na śniadania, obiad, kolację pomidory, no i ogórki małosolne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście zmieniłam dietę zwłaszcza dzisiaj,wciągnęłam garść cukierków.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo tak !! Zmiatam wszystko, byle nie uciekało z talerza...:o)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie... Ostatnio nawet polubiłam owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O! Takie coś to ja lubię :) Ale moje śniadanka od pewnego czasu to moczone całą noc rodzynki + wymieszane płatki pszenne i owsiane oraz zarodki pszenne + len mielony. To tak zdrowotnie i muszę przyznać, że na mnie dobrze działa. Ale niestety nie jest to zbyt smaczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Brzmi i wygląda smakowicie.
    Tyle osób tak zdrowo się odżywia, że chyba i ja wezmę się tak porządnie za siebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda pysznie - jako wzrokowiec prawie się najadłam samym widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno nie zaszkodzi sfatygowanemu lakami żołądkowi, a przy tym pomoże utrzymać figurę :D Przyrządzę sobie kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  34. Qrna, ja też się odchudzam po tej długiej i upiornej zimie. Muszę wrzucić do jadłospisu to Twoje cudo, ciekawe ile to kalorii? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy4/12/2013

    Poza miodem, którego nie lubię, reszta tak, ale...osobno... Czy to sie liczy?
    Pogoda

    OdpowiedzUsuń
  36. Po zimie to chyba większość z nas potrzebuje zmienić dietę ;)...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...