15/06/20

"Kąkol" książka o miłości i magii


O czym może być ta pięknie zatytułowana książka "Kąkol" ?

Od samego początku zainteresowała mnie swoim tytułem...

Niepozorny ale i piękny kwiatek, kojarzony z naturą i dziką przyrodą. Spotykany na łąkach, przy drogach, nieobecny jakby a ważny, bo jest jednym z wielu kwiatów, które upiększają nam życie, ale i służą do leczenia. Kąkol jest trujący i aby go używać trzeba wiedzieć jak, również jest używany w  magii....

Czy taka jest główna bohaterka lecząca i pomagająca ludziom uzdrowicielka, posiadająca magiczne zdolności, które nazywa Darem? Ma dwoistą naturę? A może jednak nie?





O czym jest książka?

O miłości, tej jedynej, wyjątkowej.

Jest miłość, wielka oczywiście...
Jest uzdrowicielka, piękna ...
Jest ich dwóch...
Kto kogo kochał i dlaczego, to już przeczytajcie sami.

Przeczytałam ją jednym tchem, jakby powiedział zagorzały czytelnik.


Jest też XVII wiek i polowanie na czarownice...
Dużo się dzieje, oj dużo i wcale nie zawsze jest radośnie i przyjemnie.

A dzieją się rzeczy straszne, bo jak wiele czytelników wie, ten okres w życiu ludzkości, to był czas polowań na czarownice, które były kobietami potrafiącymi leczyć, co nie zawsze było zrozumiałe dla wszystkich, jak one potrafią to robić, a Inkwizycja szukała tylko pretekstu, by spalić na stosie Bogu ducha winne kobiety. 


Dla kogo jest ta książka?

Dla osób,
które lubią książki o miłości, ale jednocześnie o magii i czarach.

Dla osób,
które chcą poczytać o miłości skomplikowanej czasami, która kończy się dobrze...
Dobrze? I tak i nie...




A tak wygląda kąkol polny :-)








Autorką tej pięknej książki jest  Katarzyna Zalecka-Wojtaszek, która oprócz pisania książek zajmuje się, jak sama pisze o sobie :

"Nazywam się Katarzyna Zalecka-Wojtaszek i jestem coachem. Specjalizuję się w coachingu zdrowia (health coachingu), coachingu twórczości oraz life coachingu."






Gdzie można książkę kupić?


https://www.taniaksiazka.pl/kakol-katarzyna-zalecka-wojtaszek-p-1247095.html




"Kąkol" 

Katarzyna Zalecka-Wojtaszek 

(klik)






Polecam !


40 komentarzy:

  1. Wolę lektury mocniej osadzone w rzeczywistości, łatwiej mi się utożsamiać z bohaterami, ale zapewne jest mnóstwo ludzi, którym ta pozycja przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest nie w mojej tematyce, ale myślę, że znajdzie swoich amatorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo czyż miłość nie ma wiele wspólnego z magią, tak naprawdę to dwa nierozerwalne pojęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tytuł chętnie podsunę mojej córce pod rozwagę, lubi wchodzić w takie klimaty czytelnicze. :)

      Usuń
  4. Lekki akcent magii mogę zaakceptować w tej książce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kklimaty, ale na pewno znajdzie zwolenników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę magii i miłości, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to książka, po którą sięgnę :) Wolę skupić się na swoim stosie.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba skusiłabym się na tę książkę, podoba mi się zarys fabuły :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa książka,
    miłość i magia jak najbardziej do siebie pasują,
    odrobina czarów do tego też się przyda.
    Chyba zajrzę do tej książki.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie do końca lektura dla mnie, ale miłośnicy tego typu lektur powinni być usatysfakcjonowani.

    OdpowiedzUsuń
  11. To zupełnie nie mój gatunek literacki5, choć książka wydaje się być naprawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłośc i magia - dobrze się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy dzieło nie zalicza się do paranormal romanse? Uwielbiam fantastykę, ale seks w książkach jest już przereklamowany, dlatego wolę wiedzieć wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie nie ma tam seksu ;)

      Usuń
    2. @Bukku-recenzje, pytanie w punkt. ��
      @Kaszka, to w sumie dobrze. ��
      Pozdrawiam Was serdecznie!
      S

      Usuń
  14. Ciekawa propozycja, choć okładka niestety zniechęca do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie przepadam za literaturą z elementami fantasy, ale moja kuzynka uwielbia tę tematykę.
    Muszę jej powiedzieć o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm może kiedyś się skuszę na tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie moje klimaty, ale na pewno znajdzie się spora grupa osób, która będzie nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Magia i czary - kupuję to! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi naprawdę interesująco i ciekawie, aczkolwiek nieco przeraża mnie ten coaching w opisie autorki. Mam nadzieję, że nie przemycała tego zbytnio do książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, książka jest extra, dobrze się czyta...
      Co robi i gdzie pracuje to jedna sprawa ,
      a pisanie książek to druga.
      krystynabizenna

      Usuń
    2. W takim razie uspokoiłaś mnie i mogę ze spokojnym sumieniem sięgnąć po książkę. :)

      Usuń
  20. Jeżeli to nietypowa fantastyka, to chętnie poczytam o magii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastykę uwielbiam, romanse nieco mniej, ale połączenie może być ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba skusiłabym się na tę książkę, magia i miłość hmm

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie przeladam za książkami o czarach, te o miłości też przeważnie omijam - ale kto wie, może ta by mnie w jakiś sposób urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Może zainteresuję się tą książką, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa pozycja ale chyba nie dla nas ... jesteśmy fanami wysoko postawionej fantastyki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale czy jest tam dokładny przepis na truciznę z kąkola?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo, ja o miłości to może niekoniecznie, ale magia, czary i XVII wiek to brzmi baaardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię książki osadzone w minionych wiekach, polowanie na czarownice, magia, miłość - brzmi ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa autorka. Na szczęście w naszych czasach takie osoby są bezpieczne 👍

    OdpowiedzUsuń
  30. To chyba nie jest moj gatunek, choc historia wydaje sie ciekawa. Szkoda tylko, ze okladka jest malo zachecajaco, mnie nawet odstrecza od lektury... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Historia jest ciekawa, to wspaniale, ze autorka zdecydowala sie na publikacje, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z jednej strony wydaję mi się ciekawa, ale z drugiej nie wiem, czy to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie przepadam za takimi książkami, ale napewno inny może się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...