10/01/24

Zniechęcona jestem

  

Zima trwa i trwa,  a ja zimy nie lubię, bo po wypadku na łyżwach jako dziecko jeszcze od tamtej pory zamarzam na mrozie, więc nie wychodzę na spacery i w ogóle na mróz...


Eeeeee, no to na pocieszenie zrobiłam sobie trochę orzeszków....


Rowery stoją w garażu, gdzie ta wiosna gdzie...


Węgiel leży w garażu


Jakiś ten śnieg brudny...



Ogród nieczynny




Czekam na wiosnę z utęsknieniem, chociaż chyba w tym roku zima chyba będzie taka dłuższa niż zawsze niestety...

Bleeee, przynajmniej pomarudziłam trochę :-))))))

A co tam u Ciebie słychać?



17 komentarzy:

  1. U nas też zima nas dopadła. Ale jakoś wolę mróz niż wieczną pluchę. Ta biel jakaś taka przyjemniejsza dla oka niż błotko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima jest moim utrapieniem...Jedyne co na plus, to świeci słońce. Musimy przetrwać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzeszki - przysmak dzieciństwa. Chyba zrobię w weekend, w końcu mamy karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgorzata H10 stycznia, 2024

    A ja bardzo teśknię za prawdziwą zimą. Śniegu nie widziałam od lat :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi przeszkadzają wyłącznie te minusowe temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takie orzeszki skuszę się z prawdziwą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne jest to, żeby chodniki były odśnieżone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie czekam. Najpierw wyjazd na ferie, potem myślenie o wiośnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam zimę (choć -20 stopni to faktycznie troszkę za mało jak na rowerek). Uwielbiam ją za kolory, za to co tworzy, za tą czystość, choćby przez chwilę ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa przepisu na orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Orzeszki wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam się do ciebie, bo też czekam na wiosne, nie chcę tej zimy bo ogranicza ona chociażby jazdę na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zimą trudniej odczuwać radość, ale jest sporo aktywności w domu chociażby, które można z przyjemnością uskutecznić. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Joanna Postupalska-Bożek12 stycznia, 2024

    Jak ja cię rozumiem, tez nie lubię zimy. Wiosno przybywaj 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie lubię szarej, pochmurnej zimy. Jest wprawdzie biało ale mnie brakuje słońca i oczywiście wiosny. Na święta robiłam orzeszki. Teraz może warto zrobić faworki?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj czekamy na wiosnę i zdecydowanie więcej wpisów! Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście cieplej juz sie robi, słoneczko wyszło.
    Serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...