20/08/23

Znowu na rowerze

 

Nabrałam kondycji, chęci i znowu ruszyłam ostrożnie tym razem na rowerze, mogę jeździć, ale byle nie z dużym wysiłkiem. 

I tak codziennie powolutku na nowo zwiedzam Elbląg na rowerze, idzie bardzo dobrze. 😃 

Nie wyobrażacie sobie jaka radość 😀 Miałam uczucie, że pierwszy raz w życiu wsiadłam na rower 😃


W lewo? W prawo?





Pojechaliśmy do Bażantarni...


Ten rower służy mi 20 lat i jest lepszy od niektórych znajdujących się w sprzedaży na rynku, ale idzie zmiana i na dłuższe  trasy będziemy jeździć już elektrykami ze względu na zdrowie i kondycję 






19 komentarzy:

  1. Bardzo lubiłam rowerowe wycieczki, fantastyczny sposób spędzania wolnego czasu, może kiedyś uda mi się do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu
    wiem, że uwielbiasz wycieczki rowerowe. Pamiętam Twoje dawniejsze relacje i zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na rowerze nie mogę jeździć z pewnych powodów, ale znam mnóstwo osób, które uwielbiają takie wycieczki np. moi znajomi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się marzy własny rower, bo póki co pożyczam od córki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, aż wstyd się publicznie przyznać, ale w tym roku mojego roweru nawet nie wyciągnęłam z garażu. No jakoś tak wyszło, że jeszcze się na nim nie przejechałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety w tym sezonie bardzo zaniedbałam rower i jeździłam dosłownie kilka razy, bo ciągle jesteśmy gdzieś w podróży.

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, miałam okazje być w Bażantarni ale jakoś ograniczyłam się do Starówki.
    Co do roweru to dobrze że długo służy, oby jak najdłużej. Mam wrażenie że produkują przedmioty z myślą by coraz krócej służyły

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę z powrotem wsiąść na rower! Dawno nie jeździłam. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzje Kiti27 sierpnia, 2023

    Ogólnie od lat nie przepadam za jazdą na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem jakąś wielką fanką rowerów, ale od czasu do czasu lubię się wybrać na wycieczkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka przyjemna wycieczka, a na rowerze najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo osób lubi rowerowe wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Recenzje Kiti01 września, 2023

    Do Elbląga udało mi się dotrzeć raz w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. To ważne, by za bardzo się nie męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie wycieczki rowerowe: to przyjemne z pozytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja obecnie zwiedzam pieszo i to taką najbliższą okolicę, po 1-2 km. Na rower może jeszcze przyjdzie pora. Cieszę się, że nabrałaś sił.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...