10/06/22

Suchacz i Kadyny

 

W tym roku wyłapujemy słoneczne i ciepłe dni, aby zrobić jakąś trasę rowerową.

Jak do tej pory takich dni było mało niestety...


Tym razem Kadyny i Suchacz zostały zaliczone, a było pięknie. Poza tym zrobiliśmy ostry trening i jak dojechaliśmy do domu, to padliśmy ze zmęczenia. Na ostatniej prostej szło dobrze, szybko i ostro, ale niestety złapaliśmy gumę, która zmieniła nam czas dotarcia do domu. Na drugi dzień były zakwasy, ale takie przyjemne :-) 



Plaża w Suchaczu i chociaż to jest Zalew Wiślany zapachniało morzem.


Zadziwiło mnie takie ustrojstwo w tak pięknym miejscu.
Sztuczne palmy hmmmm....a'la Hawaje czy co?


A tu już Kadyny, siedzimy na ławce, jemy lody  i patrzymy na drogę.


Plaża w Kadynach


I obok na wałach droga rowerowa, jechało tamtą drogą bardzo dużo rowerzystów, jakiś wysyp był w tę ubiegłą niedzielę.



Po drodze spotkaliśmy zaskrońca, takiego ok. 20 cm na szosie, żal mi się go zrobiło, bo na pewno samochody by go rozjechały i zrobiliśmy akcję ratowania. Nie byłam pewna, co to jest, więc na patyku delikatnie został wyrzucony do lasu.

Brrr... mimo wszystko ja się boję takich śliczności, a może to żmija? 
Wie, ktoś co to jest?




I tak zrobiliśmy ok. 50 km tam i z powrotem, o ile nie więcej, bo czasami zjeżdżaliśmy lekko w bok.





23 komentarze:

  1. Kocham aktywny styl życia. Osobiście często chodzę na ognisko na działce oraz do lasu. No i mamy obok piękny duży wąwóz, gdzie też wyprowadzam psa.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktywny styl życia zawsze świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska10 czerwca, 2022

    Jazda rowerem ma naprawdę wielu zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzje Kiti10 czerwca, 2022

    Najważniejsze jest by się ruszać i jazda rowerem jest w tym pomocna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widoki piękne, więc na pewno był to bardzo udany dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze, że udało się uratować to stworzonko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kadyny i Suchacz ? nie byłam, ale widoki piękne,

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe, lekkie widoki, którymi można upajać się podczas jazdy rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak piekna pogoda zachęca do aktywności. Piękna okolica, nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wędrówki po kuchni10 czerwca, 2022

    Marzy mi się taka wyprawa rowerowa, ale jak na razie zdrowie nie pozwala. Piekne widoki miałas

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły wynik! 50 km i nic dziwnego, że były zakwasy ;) nie byłam w tych rejonach, ale skądś kojarzę Kadyny. Może chodzi o Krzyżaków? 🧐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi ta nazwa też nie jest obca, ale nie mogę jej skojarzyć.

      Usuń
  12. Nie ma to jak aktywność na świeżym powietrzu w taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy jeździć na rowerze. W tym roku udało nam się odkryć jedną piękna,nową trasę w naszej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaskroniec...;o) Ostatnio mieliśmy odwiedziny młodego osobnika na Wrzosowisku...;o) Rowerkiem nad Morze...Echhh...A dla mnie to Wielka Wyprawa samochodowa z kilkoma przystankami...;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię taką aktywność, szkoda że do Morza mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wyprawa! Nie trzeba jechać daleko, żeby przeżyć nowe przygody i poczuć wiatr we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. My też czekamy na cieplejsze dni, żeby wybrać się na porządną wycieczkę rowerową. Ale piękne miejsce zwiedziliście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne miejsce , piękne krajobrazy 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie aktywne spędzanie czasu to coś zdecydowanie dla nas. Jesteśmy teraz w Jarosławcu i nawet sprawdzałam, jak daleko mamy do tych miejsc. Niestety, za daleko - biorąc pod uwagę aktualne ceny paliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie na tym drugim zdjęciu jakby tak egzotycznie:) Widać że udana wyprawa skoro nawet zakwasy przyjemne. Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna wycieczka rowerowa, chetnie bym sie tam wybrala : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektórzy już na siłę chcą być światowi, więc może stąd te palmy. Kolejna piękna trasa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...