15/10/14

Pojedynczo...



Najczęściej jemy  pojedynczo...
Tak lubimy...



Aleczka woli sama , żeby jej nie zabrakło...



Cesar woli sam , bo je wolno i inne mu wyjadają



Karol woli sam, bo nie musi się śpieszyć 




Czekoladowy jest oburzony,że zmusza się go do jedzenia z niższym stanem


Aleczka je bardzo szybko i każdą ilość :-)))



Milenka ta czarno-biała po lewej woli jeść sama, bo nie lubi towarzystwa ...
Jest bardzo nerwowa.




Czekoladowy nadal patrzy z dezaprobatą , 
Nie, on nie będzie jadł dopóki ta nerowowa nie pójdzie 
i nie zostawi go samego z jego własną miską...



Wreszcie wszyscy sobie poszli , och jak dobrze , mogę wreszcie spokojnie zjeść .
Czekoladowy





Na rowerze 

Zapraszam!




17 komentarzy:

  1. Kochane kociaki. Zwierzęta z reguły nie przepadają jak się im patrzy w miskę. Ale Czekoladek to jak widzę potrzebuje specjalnych przywilejów. Ceni się :p pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze Ty w ogole jeszcze nad tym panujesz... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w schronisku :-)))
      Latem łatwiej, bo biegają po pdowórku :-)

      Usuń
  3. Jeść każdy chce to i koteczki te ż chcą wygodnie :)
    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ludzie mają swoje charaktery ja też wolno jem inni zjedzą a ja nad michą siedzę :)).
    Wiesz Krysiu niektórzy "mądrzy" powiadają ze zwierzęta to się tylko instynktem kierują, nie mają rozumu, uczuć charakterów nic poza instynktem. Jeden kotek nauczył się załatwiać na sedesie taki instynkt posiadał. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy koty mają tylko instynkt , nie wiem, może jest coś i więcej skoro posiadają różne charaktery,
      Ale my o tym nie wiemy :-)

      Usuń
  5. Witam
    Ja mam kotkę, która ma już 15 lat, dobrze się trzyma, ale ma swoje przyzwyczajenie, które
    czasami mnie denerwują , jednak i tak ją bardzo kocham , a co do jedzenia ma swoje miejsce i nie zje w innym miejscu jak tylko przy drzwiach balkonowych .Widocznie tam jej najlepiej smakuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tylko Bąbel jada osobno,najchętniej na wysokości,co by mu reszta głodomorów nie przeszkadzała,a jak sypnę chrupkami takimi prosto z torby,to kolejka stoi :))
    Koty mają swoje przyzwyczajenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kolejka stoi ,zawsze chca jeśc, bo jst konkurencja.
      Może jakby były same to by jadły inaczej :-)

      Usuń
  7. Hehe nie myslalam, ze to az takie indywidualisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wszystkie damy jedza razem tyle, ze... kazda w innym kącie kuchni ;-))) a ja wtedy pije poranna kawke ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...