poniedziałek, 18 marca 2013

GŁOSUJEMY ! Konkurs Marzec 2013



Głosujemy od 18.03.2013 r. godz. 05:00
do 21.03.2013 godz.20:00



Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !

Można rozmawiać o wszystkim W KOMENTARZACH tylko nie o psach :-)))

Na swoich i innych blogach należy reklamować , spamować 
i zapraszać do głosowania !




Kto może głosować ??
Każdy kto zajrzy ...

Sonda do głosowania na dole wpisu...



Głosujemy na zdjęcie , które nam najbardziej się podoba ...



 Do Konkursu zgłosiły się następujące sunie i pieski :





1. Maciek 





2. Kama 




3. Nico





4. Sensi i  Luka





5.Mopek




6. Cywil




7. Dżala

9. Mi




10. Bono


13. Rufi




14. Kiera





18. Kaja i Norka




20. Tosiek




21. Psotka




22. Migotka




23. Hanys




Tutaj głosujemy !
GŁOSOWAĆ MOŻE KAŻDY !

Numer zdjęcia + imię psa
Każdemu przysługuje tylko jeden głos  !








84 komentarze:

  1. Krysiu zagłosowałam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, że przy zdjęciach podobno imię kota, a na zdjęciach psy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam :-)))

      Usuń
    2. Anonimowy3/19/2013

      Oddany głos :)

      Usuń
  3. Ciezko bylo wybrac! Ale juz zaglosowalam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobione !!!!!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hardkorowo było, ale zagłosowałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Obowiązek spełniony - zagłosowane! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos oddany! Chociaż nie mogłam się zdecydować do ostatniej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piesy :D Chciałabym utulić wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Melduję, że zagłosowałam, choć ciężko było wybrać faworyta, bo wszystkie psy są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Eeee...zagłosowałam ale tyle mi się podoba,że aż mi żal.
    Kiziam wszystkie pieski!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Same sympatyczne mordki ;))
    Głos oddany :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy3/18/2013

    zrobione :) m.pawlak

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam się szczerze, że ja ślepa jestem. Nie potrafię zagłosować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Teraz wszystko jest. Głoś oddany. :)

      Usuń
  14. Wszystkie są słodkie,ale ja mam faworytkę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zagłosowałam :)
    Ale trudno było....
    fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mariolko, dałam głos. Pozdrawiqam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowałam na mojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze nie sądziłam że tak trudno będzie sie zdecydować!świetna sprawa pokazanie czworonogów!!!

    powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też spełniłam psi obowiązek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagłosowałam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy3/18/2013

    gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uff.. głos oddany... bez koneksji..
    ale ciężko było.... ojj ciężko ;-)))
    Powodzenia WSZYSTKIM psim uczestnikom i ich właścicielom

    OdpowiedzUsuń
  24. Wczoraj zagłosowałam i to jest zaliczone (chyba, bo dziś nie jest dla mnie aktywne głosowanie) ale dodałam komentarz a go nie ma :(

    Oddałam głos na super uśmiechnięte dwa psie pyszczki na spacerze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy3/19/2013

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję z wpisu powyżej :

      "Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !

      Można rozmawiać o wszystkim W KOMENTARZACH tylko nie o psach :-)))

      Na swoich i innych blogach należy reklamować , spamować
      i zapraszać do głosowania ! "

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję z wpisu powyżej :

      "Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !

      Można rozmawiać o wszystkim W KOMENTARZACH tylko nie o psach :-)))

      Na swoich i innych blogach należy reklamować , spamować
      i zapraszać do głosowania ! "

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję z wpisu powyżej :

      "Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !

      Można rozmawiać o wszystkim W KOMENTARZACH tylko nie o psach :-)))

      Na swoich i innych blogach należy reklamować , spamować
      i zapraszać do głosowania ! "

      Usuń
    2. Nie mogę zagłosować mimo moich usilnych starań:

      Usuń
    3. Zmień może przeglądarkę ...

      Usuń
  28. Tym razem nie zagłosuję, bo tak fajne w większości zdjęcia, że ciężko mi wybrać, bo musiałabym dać kilka egzekwo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy3/19/2013

    Zagłosowane

    OdpowiedzUsuń
  30. Zagłosowałam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Oddałam głos:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja oddałam swój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy3/19/2013

    oddany głos :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy3/19/2013

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję z wpisu powyżej :

      "Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !

      Można rozmawiać o wszystkim W KOMENTARZACH tylko nie o psach :-)))

      Na swoich i innych blogach należy reklamować , spamować
      i zapraszać do głosowania ! "

      Usuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję z wpisu powyżej :

      "Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !

      Można rozmawiać o wszystkim W KOMENTARZACH tylko nie o psach :-)))

      Na swoich i innych blogach należy reklamować , spamować
      i zapraszać do głosowania ! "

      Usuń
  36. Kliknęłam, wszystkie są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zagłosowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem dlaczego nie mogę zagłosowac ??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego brakuje ?
      Jest sonda?
      Są białe kółeczka po lewej stronie przy imionach psów ?
      Może zmień przeglądarkę ?
      Jakiej używasz?

      Usuń
  39. Głosik oddany, chociaz wybór bardzo trudny:)

    OdpowiedzUsuń
  40. No to zagłosowałam, choć na co dzień psów unikam jak tylko mogę, bo się zwyczajnie ich boję...

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystkie zasłużyły na mój uśmiech:)))-jako nagrodę dodatkową każdego serdecznie poklepuję i podaję łapę ( choć z wrodzoną ostrożnością)

    OdpowiedzUsuń
  42. pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...