25/11/23

Kiszona kapusta po raz drugi

  

Kisić można wszystko.

Tutaj czerwona kapusta.

Kapustę zjadam , a sok którego robię dużo, wypijamy codziennie po seteczce, a co :-)))


Zdjęcia są nieciekawe, bo nie myślałam, że będę je tutaj zamieszczać, ale na wieść, że unia chce zakazać kiszonek, to pomyślałam, że jednak ten post zamieszczę ku pamięci.

Kolor wyszedł bardzo podobny do denaturatu, chociaż bardzo ciemny fiolet :-))) Na zdjęciach niestety bardziej buraczkowy, ciekawie się pije taki fiolet :-)







 

23 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za czerwoną kapustą. w ogóle za kapustą. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam białą i czerwoną kapustę kiszoną. Też spijamy kwaśnicę. Unia chce zakazać kiszonek? Nie słyszałam. Bawarczycy i inne landy słyną z kiszonej kapusty i golonka więc nigdy się na coś takiego nie zgodzą. Wielokrotnie jadłam kapustę kiszoną w Niemczech.
    A Węgrzy i gulasz segedyński z kapustą kiszoną, to drugie danie narodowe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak to UE chce zakazać kiszonek? Rozumiem że może tak być w sklepie nie kupimy, ale domowa na użyytek gospodarstwa domowego też nielegalnym sie stanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zakazuja wszystkiego co ma pozytywny wpływ na zdrowie po to, aby napędzać firmy farmaceutyczne :(

      Usuń
    2. kurcze ale ponoć: "wolnoć Tomku w swoim domku"... przesadzają naprawdę...

      Usuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Uwielbiam kapustkę, ale czerwoną kiszoną to nie pamiętam czy jadłam, a jak już to jak dawno temu :D Unia chce zakazać kiszenia? Nie słyszałam o tym. Z tego co wiem, to kiszonki są bardzo zdrowe, nie mówiąc już o tym jak bardzo są smaczne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię kiszoną białą kapustę. Do czerwonej, w żadnej formie nie umiem się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwonej kapusty akurat jeszcze nigdy nie kisiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiszonki są bardzo smaczne i przede wszystkim zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama zawsze kisiła czerwoną kapustę. Jest pyszna tak jak i biała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię taką kapustę, ale rzadko jadam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona kapusta obok buraków, to moje ulubione warzywa w surówkach. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, zakazać kiszonek? A co w nich jest takiego złego?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakazać kiszonek? Nie tylko nie to, uwielbiam kiszonki. Nie lubię osób, które chcą ich zakazać. Angela

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgorzata01 grudnia, 2023

    Kiszonki uwielbiam. W tym roku kisiłam kalafiora - no przepadłam, jest przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię gotowaną czerwoną kapustę, gdyż jest bardzo smaczna. Na kiszoną też chętnie się skuszę pewnie już też w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszonej czerwonej kapusty jeszcze nie jadłam, a bardzo ją lubię na surowo i gotowaną :) to jest świetny obiadowy dodatek

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kisiłam jeszcze czerwonej kapusty, ale białą kiszę od wielu lat. Możliwe, że spróbuję i z czerwoną.
    Małgorzata W.

    OdpowiedzUsuń
  17. Biala czy czerwona, lubie kazda kiszona kapuste :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Własna kiszona kapusta to smaczny i jakże zdrowy słoik pełen witamin. Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z kiszeniem czerwonej kapusty. Trochę mnie to zaskoczyło, ponieważ u nas zawsze kisiło się białą kapustę. Dość ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiszoną kapistę uwielbiam i też sama robię. Ale nigdy jeszcze nie robiłam jej z czerwonej kapusty. Aż zachciało mi się takiej kiszonki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasperczak M14 stycznia, 2024

    Sok z kiszonej kapusty to bomba witaminowa, więc na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah! Kiszona kapusta to jest to co lubię! :-) Jednak informacja o UE i potencjalnym zakazie brzmi mało ciekawie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...