22/06/22

Ziółko na poprawę wszystkiego

 

Ostatnio narosło mi na ogrodzie różnych pożytecznych roślin, więc zaczęłam robić z nich herbatki. 


Herbatka z pokrzywy:

 - 5 młodych liści pokrzywy

- 400 ml wrzątku

- zalewam i popijam przez cały dzień.






Pokrzywa ma tyle właściwości zdrowotnych, że nie będę o tym pisać, bo to jest nudne.

Czego nie można robić?

Pić jej za dużo i za długo.

Pokrzywa tak czyści nasz organizm, że może też wypłukać wszystko, nawet te nam potrzebne substancje :-)



25 komentarzy:

  1. Właśnie sporo słyszałam o leczniczych właściwościach pokrzywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia uwielbiała, sama pielęgnowała pokrzywy na działce, rózne napary z niej przygotowywała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przyjaciółka lubi dodawać do lodów sok z wyciśniętych liści mięty i pokrzywy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na taką propozycję wykorzystania pokrzywy na pewno bym nie wpadła.

      Usuń
  4. Zauważyłam, ze pokrzywa ostatnio powraca do polskiej kuchni i pielęgnacji. Ja nigdy nie stosowałam, jednak może czas zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś głównie w szamponach wykorzystywana, dziś w wielu kosmetykach. :)

      Usuń
  5. Pijam pokrzywę i skrzyp polny, żeby wzmocnić włosy i zapobiec ich wypadaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to coś akurat dla mnie, chociaż teraz już mam mocniejsze włosy, niż wcześniej.

      Usuń
  6. Bardzo lubię u Ciebie to, że wszystko potrafisz wykorzystać. Taka herbata jak widać niesie ze sobą wiele korzyści.

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzje Kiti22 czerwca, 2022

    Miło jest, że da się wszystko wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie piłam ziół. Może czas to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak byłam mała jadłyśmy liście pokrzywy, ale to było dawno temu. Moja siostra robiła płukanki na włosy z tej rośliny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna roślina, a ile zastosowań. Super jest to, że pokrzywa ma tyle właściwości.

      Usuń
  10. też piję herbatę ze świeżej pokrzywy, melisy, mięty - tę ostatnią najlepiej z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zioła mają cudowna moc i warto korzystać z tych darów natury

    OdpowiedzUsuń
  12. Już powszechnie wiadomo, że pokrzywy mają wiele leczniczych właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, pokrzywa ma cudowne właściwości zwłaszcza na włosy :) lubią ją pić

    OdpowiedzUsuń
  14. Z darów natury z pewnością warto korzystać, mają cudowną moc

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawniej robiłam sobie trzy tygodniowe kurację z pokrzywy, super wzmacnia ona włosy i działa pozytywnie na układ moczowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje Kiti06 lipca, 2022

      To tym bardziej bardzo się cieszę.

      Usuń
  16. W moim domu od dawna pije się pokrzywę więc dla mnie to naturalny domowy sposób na różne dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Picie pokrzywy ma wiele zalet. Co prawda początkowo nie do końca odpowiadał mi jej smak, ale się przyzwyczaiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokrzywa to samo dobro dla nas, ale fakt nie można z nią przesadzać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio naprawdę często można poczytać o pokrzywie. Może to dobrze, bo nigdy nie wykorzystywałam jej właściwości.Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  20. Ziółka dobre na wszystko!👌

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...