02/05/22

5. Balkon wschodni i zachodni

 

Jakie rośliny na tych dwóch balkonach?


  1. Na balkonie wschodnim sadzimy rośliny podobne jak na balkonie północnym kliknij tutaj,
  2. a na balkonie zachodnim sadzimy rośliny takie jak na balkonie południowym kliknij tutaj.


Z rana na balkonie wschodnim jest trochę słońca i jest cieplejszy niż północny, a więc rośliny z balkonu północnego sobie tutaj poradzą, ale można spróbować też roślin z południowego..


Na balkonie zachodnim raczej rośliny takie jak z balkonu południowego, bo jednak przez cały dzień ten balkon się nagrzeje, a zachodzące słońce też potrafi nieźle suszyć.

Rośliny nie lubią przesuszania gleby, lubią pić i jeść. Zupełnie tak jak człowiek 😊



Żadna filozofia sadzić rośliny na balkonach  i jakie to proste, też tak myślicie?

Tylko jak człowiek za to się weźmie, to okazuje się, że jednak nie takie proste.


Powodzenia życzę w zabawie w ogrodnika, ma być miło i skutecznie 😊



18 komentarzy:

  1. Zanim sie za cos czlowiek zabierze warto poczytac i sie doedukowac :) chociazby,zeby wiedzieć co i gdzie posadzic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie można niczego robić bezmyślnie.

      Usuń
  2. Pojedztam02 maja, 2022

    A więc każdy z powodzeniem może zająć się uprawą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest się czym zainteresować w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie ogrodnikiem wcale nie jest takie łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzje Kiti02 maja, 2022

    Dobrze wiedzieć jak to wszystko dokładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. I na balkonie można mieć piękne rosliny, tylko trzeba wiedzieć właśnie jaka roślina ma wymagania co do temperatury i światła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka z mnie ogrodniczka, że nawet nie wiedziałam, że to ma znaczenie. Dobrze, że są w sieci takie miejsca jak to, skąd można czerpać cenną wiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem dumna z męża, bo rok temu posadził japońską brzozę w doniczce i w tym roku dalej ładnie się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To wydaje się proste, ale wcale takie nie jest. Chyba każdemu, kto ma balkon zdarzają się błędy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam balkonu, za to ciemne mieszkanie. Dla mnie kwiatki to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  11. temat nie jest taki łatwy jak się wydaje z pozoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, należy zwrócić uwagę na różne czynniki.

      Usuń
  12. Ja się bawię kwiatami i ogrodnictwem i sprawia mi to radość,a tutaj na północy Szwecji tym większą, że czas na kwiaty zewnętrzne jest stosunkowo krótki.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mam sporo roślin na balkonie południowym, nie jest tam łatwo o uprawę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli ktoś posiada balkon to fajnie jeśli może sensownie go zagospodarować z pożytkiem dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w ogóle nie mam ręki do kwiatów, ale siostra właśnie myśli, co zasądzić na swoim balkonie. Kończą remont domu i zostały im takie dodatki, podpowiem jej, by tu zajrzała.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...