28/04/22

2. Balkon północny kwiaty


Jak już posadziłeś warzywa na balkonie północnym, to praktycznie do wykorzystania pozostała balustrada i warto posadzić na niej coś zwisającego i kwitnącego.

Do balkonów północnych również jak warzywa nadają się kwiaty, które nie przepadają za ostrym słońcem, a więc np. begonia zwisająca. Są to kwiaty, które pięknie kwitną od strony północy.













Drugim kwiatem, który będzie bardzo dobrze się czuł i dodatkowo niegroźne są dla niego ostre wiatry jest fuksja zwisająca.














Piękne są te kwiaty, każdy inny kształt, kolor, cieszą oko niesamowicie 😊


18 komentarzy:

  1. Jest tyle pięknych kwiatów, że ciężko się zdecydować. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, my na działce mamy dość sporo odmian.

      Usuń
  2. Piekne, ja w ten weekend muszw ogarnac swoj taras :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle jest pięknych kwiatów, że ciężko się zdecydować. Ja własnie planuję co w tym roku u mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest mieć kwiaty na balkonie, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska28 kwietnia, 2022

    Jestem wielką miłośniczką kwiatów, więc dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o kwiaty zawsze miło jest się nimi otaczać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzje Kiti28 kwietnia, 2022

    Dziękuję za wpis. Wiele osób na pewno skorzysta z zawartych w nim wskazówek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jakie cudne. Już marzę o takich kwitnących kwiatach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam fuksje, w tym roku też posadzę w doniczkach, nie mam balkonu ale dość spory ogród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My chyba nie mamy fuksji, ale bardzo mi się podoba.

      Usuń
  10. Ja mam akurat balkon południowy, gdzie ciągle pali słońce i nie wiem jak mam się za niego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  11. taki ukwiecony zadbany balkon to świetne miejsce wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się fuksja zwisająca i w tym roku mam zamiar ją posadzić na tarasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiaty w letnią porę to coś uroczego i cudnego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Nie mam niestety balkonu, ale gdybym miała, chciałabym go pięknie ukwiecic 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...