21/11/17

Boguszek Duszek i jego mama


Boguszek jest typem kota, do którego ręce się nie wyciągają.
Zwykły dachowiec na dokładkę ubarwiony tak sobie.

Kiedy biorę Duszka  na ręce poddaje się i zwisa lekko i miękko jak ragdol.
Przytula się ufnie do mnie całym ciałym , niosę go na ramieniu, a on
mruczy mi prosto  w ucho najpiękniejszą mruczankę świata i za chwilę robimy noski noski.
Duszka nie można nie kochać, głaskany wywala brzuszek i mruczy głaszcz mnie głaszcz,
głszczę go spokojnie, wiem że nie zaatakuje mnie pazurkami a będzie się cieszył z kontaktu z człowiekiem.
Duszek jest kotkiem, który nie boi się świata i ludzi.
Jest wszystkiego ciekawy :-)

Taka jest też jego mamusia , ciekawa , zagląda wszędzie sprawdza , chcoiaz też jest strachliwa, ale ciekawość przezywcięża  i Blanka wchodzi w różne miejsca.
Niedaleko pada jabło od jabłoni :-)

Duszek będzie dużym kotem, bardzo dużym, w tej chwili ma 6,5 miesiąca i waży 4,10 kg.
Jest wyższy , dłuższy od mamy i ma już większe łapki. I czuć już zapach hormonów.
Kotek rośnie i dojrzewa.







Mama i Duszek 





37 komentarzy:

  1. Piękne kocisko:) ..i niewiem dlaczego napisałaś, że ręce się do niego nie wyciągają...skoro On taki kochany mruczykij jest:) Ja to chyba najbardziej lubię takie dachowce:) mają w sobie to coś, czego nie posiadają sztucznie stworzone rasy:)
    Pozdrawiam Krysiu Ciebie i całą Twoją kocią ferajnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ludzie się zachowują :-)
      Pozdrawiam Ciebie i Twoją ferajnę :-)

      Usuń
  2. Śliczny ten Duszek !!! Półroczny i taki duży ?! Milusi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koteczki. Ja mam takiego czarno białego jak ten z tyłu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne kociaki :D my mamy typowego dachowca :D kochany jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromny będzie, miał jakiegoś olbrzyma wśród przodków chyba :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa jestem jak duży urośnie, lubie duże koty :-)

      Usuń
  6. nie każdy kot chce, by doń wyciągać ręce... gdy nie znamy się z kotem lepiej tego nie robić, bo może nas nie zrozumieć... lepiej usiąść nieopodal, jak najniżej i poczekać... kot sam podejdzie...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie przepiękne kotki!
    Właśnie moja kotka też tak mruczy te wspaniałe mruczanki.
    Super! Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro rośnie duży, to raczej Duch niż duszek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie duży z niego kociak. Bardzo uroczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomina mi mojego Filipka i będzie taki sam duży ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak duży urośnie z takiego maluszka :-)

      Usuń
  11. Jakie kochane kocisko z tego Boguszka!
    Jeśli pozwoliłby się głaskać, to bym głaskała do oporu.
    Fajnie, że będzie duuuży. Lubię wielkie koty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie Duszek jest sporym kotkiem. :) I uroczym.
    Jaka szkoda, że człowiek nie może przygarnąć tych wszystkich psów i kotów, które mu się podobają :)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też mam ten problem, ale i tak trochę ich przygarnęłam :-)))
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Jejku...patrzę na te zdjęcia i niemal czuję pod palcami miękkość jego futerka <3 W nowym domu na pewno zamieszka z nami kociak...ale póki co, pozachwycam się Twoimi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))) Duszek jest wyjatkowy, jest w nim coś takiego miękkiego, miłego, jest bardzo kontaktowy :-)

      Usuń
  14. Juz go kocham! Takie duszki są najwspanialsze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duszek jest cudowny z tym swoim kochającymserdeuszkiem...

      Usuń
  15. Widziałam zdjęcia na instagramie. Super kotek. :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...