10/11/14

Pierwsza wymianka mam prośbę :-)))



I tak trafiłam na wymiankę u Joanny z blogu Marasiowa Ostoja...
Pierwszy raz w życiu , ale tak mi się podoba idea tych wymianek...:-)

Rzecz w tym ,że ja nie robię żadnych ręcznych robótek,
nie mam takowych zdolności i czasu chyba :-)))
A tam same robótkowe dziewczyny :-)







W wymiance robię prezent dla samej Joanny tutaj kliknij.

Co Wy proponujecie aby kupić w prezencie...???
Inspiracje poproszę :-)
Baaardzo proszę  :-)
Będzie mi łatwiej zdecydować :-)
Coś wymyslić, przemyśleć ...

Dziękuję wszystkim z góry !!!


10 komentarzy:

  1. No...padne...hihi Krysiu napisałam wczoraj do ciebie maila... w poście też na końcu tekstu podalam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko mi coś Ci doradzić sama mam z tym problem 😌
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą "wymianką":) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ciężki wybór wymiankowych prezentów, bo Joasia robi chyba wszystko :)
    Ale może...

    OdpowiedzUsuń
  5. Klarka dobrze radzi przy okazji zajrzałam na blog bardzo ciekawy a wymianki super pomysł ciepły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uważam,że książka jest najmilszym prezentem.No chyba,że obdarowywany jest kociarzem,to wtedy coś dla ulubieńca.

      Usuń
  6. hmmm... ciężko jak nie zna sie osobiście osoby... ja jestem zadowolona z wygranego u Ciebie peelingu - kosmetyk zawsze sie przyda! Tym bardziej dobry, potem są słodycze - to z uniwersalnych rzeczy.
    A jak ktoś robótki lubi to może i coś właśnie z tej dziedziny:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wymiankach najczesciej daje die cos slodkiego, cos co sama zrobilas badz inny jakis drobiazg no i przydasie, czyli cos co dana osoba wykorzysta w swoim hobby. W swojej pierwszej wymiance kierowalam sie tym co ja lubie i co ja bym chciala dostac ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...