03/05/12

Brzostkowisko cz. 1

.
.
Na weekend pojechaliśmy do Brzostkowiska.
Jechaliśmy i jechaliśmy, w głąb lasu...
Nawet nie wiedziałam ,
że w głębi przepastnych lasów
można spotkać taki ciekawy kompleks wypoczynkowy.

Tanio, ciekawie ,wygodnie..i pełny relaks...
Dookoła tylko lasy i przyroda jak z bajki...
Pięknie latem, pięknie zimą...

Lokalizacja:
Ławki 72 
14-405 Wilczęta 
powiat braniewski, woj. warmińsko-mazurskie

Kontakt :
Teresa Brulińska
Tel.: +48 505657147
        +48 507049545 

Brzostkowisko cz.2



  Dojeżdżamy główną drogą



 Główny budynek administracyjny po lewej  i fontanna








A tak wygląda w środku



Budynek z tyłu


Ptaszarnia



Urocze zakątki






Noclegi w domkach, ale nie tylko



Jutro część druga

Brzostkowisko cz.2 


19 komentarzy:

  1. latem musi tam byc cudnie:))...a swoja drogą nie myślałam ,że jeszcze jakaś wariatka wstaje tak wcześnie....przed 5 mam kocią pobudkę... więc zrobiłam pranie podlewanie...teraz poleguje przy mnie Bury i pijemy kawkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wariatek jest więcej na tym świecie ;-)))
      Ja jestem skowronek...
      Wstawanie rano , szczególnie teraz,
      latem to dla mnie przyjemność...

      Usuń
  2. ale tam ładnie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniej latem i zimą, jak w bajce...

      Usuń
  3. Bardzo ładnie, czekam na drugą część. Lasy mają w sobie jakąś magiczną siłę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest normalne odludzie i przyroda... :-)))
      A jednocześnie wszystkie udogodnienia cywilizacji.

      Usuń
  4. Ładnie tam. Konie jakiś w okolicy mają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konie są ,
      chyba można nawet jeździć, ale ja nie jeżdżę
      i całe mnóstwo różnych zwierząt.

      Usuń
  5. Bardzo piękne miejsce warte zobaczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam, aż mi smutno, że na wakacje w tym roku nie jedziemy. Tęskno mi za takimi widokami :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. i jeszcze czytam że konie są :( Pół życia jeździłam.. ależ mi tego brak ;(

      Usuń
    2. Też lubię jeździć w przyrodę :-)

      Usuń
    3. Konie są , tylko ja nie jeżdżę...:-(

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie zakątki. Zapach przyrody
    i wszelkie jej odgłosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Chyba głębokie, to są naturalne zbiorniki wody...
      A może to jest Pasłęka ?

      Usuń
  9. Tam jest cudownie i miło.Byłam,widziałam.Buziaczki Tereniu:))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie,wyśmienita kuchnia.Szczerze polecam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...