07/03/12

Karolek na stole

.
.
Leżąc na stole też jestem śliczny ...ja Karolek...










17 komentarzy:

  1. Pyszny szary deserek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dostrzegłam, ze on ma takie potężne kocurze łapska piękne (przynajmniej tak na zdjeciu wyglądają) :) Uwielbiam takie! Moje kociska niestety posiadły drobne łapki baletnicy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kultekiewiczanka07 marca, 2012

    Niezawygodne te Twoje kotki ?:)
    Łóżeczko, telewizor, stół, nawet obok lasek wczoraj były: ha, ha...:)
    Moja Mikadusia czuje się już lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobny do Dzidka, którego dziś odwiedziłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie da się ukryć - prawdziwe "ciacho" z tego Karolka

    OdpowiedzUsuń
  7. Przystojniak! Cieszę się bardzo, że tak ma teraz dobrze... :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...