19/11/17

Witaj...


















Zdjęcia ze strony Avantgardens

27 komentarzy:

  1. Po prostu świetne, każde z osobna i wszystkie. Wiele z nich to szczęście fotografa, trafić w dobry moment!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, niesamowite ujęcia!!! Dziś nawet nie potrafię wybrać tego, które mnie najbardziej zachwyca, wszystkie są świetne!
    Miłej niedzieli Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Cudowne zwierzęta. Superrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem chyba nie wiem, przy której fotce mi szczególnie iskrzy... chyba przy tym tygrysie, ale zbyt przeintelektualizowana pierdologia za tym mi się pojawiła, więc... po co mi to?... chodzi o oglądanie, a nie o tworzenie nadmiaru słów...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej przypadł mi do gustu tygrys na głowie śpiącego Buddy, a także łoś. Urzekające.

    OdpowiedzUsuń
  6. dwa lwy i to przed ostatnie super

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że ktoś tu miłośnikiem zwierząt jest :) klaudia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...