wtorek, 19 lutego 2013

Jak głosować w Konkursach, by wygrać ....















Konkurs Luty 2013 trwa...


Zatrudnij do głosowania na swojego faworyta rodzinę, przyjaciół, znajomych...


Można reklamować swoich faworytów na swoim blogu,
na zaprzyjaźnionym forum, na Facebooku, Google, Twitterze, Blip-ie  itd. itp.

Można wszędzie wymieniać numery i imiona kotów biorących udział w Konkursie
Można wszędzie zachwalać zalety kota i zdjęć konkursowych.
Można wszędzie pisać na kogo głosowaliśmy.


Można prosić o głosy na faworyta w życiu prywatnym, rodzinnym i w pracy.

Zatrudniamy do zbierania głosów na faworyta 
rodzinę, 
przyjaciół , 
znajomych, 
sąsiadów,
w szkole i w pracy ...


Czego nie można na moim blogu ??

Na moim blogu :
- nie można reklamować swoich faworytów w komentarzach
- nie wymieniamy numerów i imion kotów borących udział w Konkursie.
- nie zachwalamy zalet kota i zdjęć.
- nie piszemy na kogo głosowaliśmy.


Tylko tyle i aż tyle :-)


Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i chęć walki :-)


 Zdjęcia kotów konkursowych i sonda do głosowania tutaj

http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/02/gosujemy-konkurs-luty-2013.html



18 komentarzy:

  1. Krysiu namówię Mojego. Ciekawe na którego ewentualnie zagłosuje?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz czy Ci się udało :-)

      Usuń
  2. Ja namawiam ale słabo mi to idzie :)
    Zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak zmiana zawodu :-)
      Idę zajrzeć ...

      Usuń
  3. niestety maz nie mogl zaglosowac... chyba to samo ip. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , niestety z tego samego IP nie da rady...

      Usuń
  4. Miło się ogląda zamieszczane na Twoim blogu fotografie zwierzaczków. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Jeszcze mozna glosowac za pomoca telefonow komorkowych albo z rozmaitych IP, czyli wszelkie centra handlowe, kawiarnie, MC donaldy itd. Wszedzie tam, gdzie jest wifi i mozna sie wstrzelic w net:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, masz rację ...
      Nie pomyślałam o takiej opcji :-)

      Usuń
  6. Ooo, następny konkursik- ciekawie tu , ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkursik jest co miesiąc :-)))

      Usuń
  7. Wszystkie zdjęcia są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie zdjęcia są bardzo ładne i wszystkie rekomenduję :) :)
    zagłosowałam, ale ciężko było wybrać :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle :-)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja co prawda nie wystawiłam zdjęcia mojego Kitka, ale nakłaniam ludzików do głosowania na mojego faworyta :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...