08/11/12

Jesienna zabawa


Nie, nie, nie, to nie koniec ... Jak nominować to nominować ...


Jesienna zabawa
bo jesień jest już na pewno ...





Wszystkim niżej nominowanym blogom życzę pogody ducha pomimo jesiennych klimatów
i zapraszam do zabawy , którą wymyśliła Klarka z blogu http://klarkamrozek.blogspot.com/


Klarka zaproponowała Kącik Chwalipięty tutaj kliknij :-)
Extra pomysł, bo najczęściej biadolimy, wyrzekamy i martwimy się...

Cytat z Klarki :
" Trzeba napisać o sobie co najmniej pięć dobrych rzeczy
można w komentarzu, można u siebie na blogu i tak jak w każdym łańcuszku, 
puścić go między ludzi. 
Kto nie napisze to nie wiem co  a kto napisze to mu uwierzymy, o! "

Więc niech każdy kto tu zajrzy
chwali się  tutaj w komentarzach lub u siebie na blogu 
i zaprasza do zabawy następnych do chwalenia się.
Chociaż mamy jesień to może być wesoło i zabawnie.

Pięć dobrych rzeczy o mnie :-))) 

1. Lubię uporządkowane życie 
2. Jestem punktualna chociaż nie idealna
3. Nauczyłam się komputera prawie sama dzięki temu ,że uparłam się
4. Jestem cierpliwa i trzeba dużo ,żeby mnie wyprowadzić z równowagi
5. Lubię czytać książki

Można chwalić się więcej i dłuższe zdania pisać :-)))

Kącik Chwalipięty zaprasza  niżej nominowane blogi do zabawy ,
ale również zaglądających i komentujących :-) 




A jeżeli ktoś ma ochotę podróżować , to zapraszam na blog http://tuturysta.com/
Jeżeli jakiś  blogi przeoczyłam to tylko dlatego ,że akurat nie było wpisów...
Myślę ,że na razie deszcz wyróżnień już się skończył :-)))

Miłej zabawy życzę !

Zapraszam od jutra na Konkurs Listopad 2012
Temat : Najciekawsza mina kota
Patronem Honorowym Konkursu jest  


34 komentarze:

  1. Chociaż nie zaprosiłaś do zabawy i tak mam zamiar wystosować chwalipięcki post:)Klarcia mnie swoim pomysłem zachęciła i zaraziła:)

    ps. Kobieto? O której Ty dzisiaj wstałaś? Bijesz rekordy:)

    dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosiłam do zabawy blogi nominowane
    i wszystkich tu zaglądających ...

    Podkreślone na czerwono...

    Wstałam teraz 0 6:30.
    Wpis przygotowany wczoraj wieczorem :-)))

    Dzień dobry !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawiłam komentarz u Klarki, nie będę chwalić się
    więcej, bo obrosnę w piórka ;P
    Pięknego, dobrego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie pokojowo-polny :P.. pokojowy na własnych pokojach ... ekhm .. pokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się też pochwalę ..
    1. jestem radosny
    2. jestem towarzyski
    3. kocham człowieków
    4. lubię dzieci
    5. jestem energiczny
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Krysiu! Krysiu to tak jak ja, z tym tylko, że mi brak cierpliwości nieraz, co uważam za największą swoja wadę.Życzę wszystkim dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. -jestem pulchniutka i mięciutka w dotyku:)))...ja Burciowy brzuszek..tylko mniej owłosiona:))
    -zwłaszcza latem mam cudnie niezapominajkowe oczy....jak kotek syjamski:))))
    -80% życia się śmieję i uśmiecham....ale nie jak hiena:))))
    -lubię człowieków i szybko się do nich przywiązuję....zupełnie jak moja nieodżałowana Milka:)
    -mam niespożytą energię i wciąż się ruszam-zupełnie jak młode kociątka:)))))hihihi..ot część prawdy o Qrze....dziękuje
    Krysiu za zaproszenie do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie to chwalipieta lubie byc:P
    1.lubie planowac
    2.lubie porzadek
    3.lubie spacery
    4.jestem twarda baba:P
    5.kocham swojego meza

    buziaki poranne wysylam ranny ptaszku:P**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ratunku, wiesz jak cięzko przyszło wymyślić 5? :D A teraz kolejne?!

    Ale pomyślę... Tylko puszczę na G+
    Na razie tam miny strzelamy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Samochwała przy kompie siedziała i tak o sobie pisała.
    1 Śliczna jestem niesłychanie.
    2 W ciucholandach uwielbiam szukać fajne ubrania .
    3 Wszyscy bardzo mnie kochają( bo prezenty lubię dawać)
    4 dobrze i smacznie też coś ugotuję( flaszeczkę postawię też czasem)
    5 dlatego kocham swoje wielkie ciałko i się nie odchudzam,O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie ustanowiłam nagrody, uleczka by wygrała, stękam i kwękam czekając na zastrzyk ale się uśmiechnęłam, super to napisałaś!

      Usuń
    2. Klarka dzięki za pochwałę bo to już dla mnie WIELKA nagroda. Mnie moje stawy na szczęście już tak nie bolą za to sikam jak kaszlę. Nawet w nocy zakładam pieluchomajtki, tak i mnie tym razem chwyciło to przeziębienie. Wierzę że straszne bóle przechodzisz. Oby szybko przeszło i zastrzyki poskutkowały. !!!

      Usuń
  11. O, dziękuję bardzo za miłe zaproszenie! Pochwalę się tym, że wybryki mojego kota znoszę już siedem lat i tylko kilka razy straciłam cierpliwość! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pogodna i wyrozumiała
    lubię się śmiać i pomagać innym
    nieźle gotuję i uwielbiam zwierzęta
    łatwo nawiązuję kontakty.

    Dziękuję i Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobnie jak ja z pływaniem... uparłam się, i chodziłam tak długo na basen aż sie nauczyłam.... nawet strach przezwyciężyłam...
    Co do tej golonki to jest naprawdę pyszna... To mój przysmak.... rarytas....mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudno chwalić siebie :)
    Ja mam nadzwyczajnego Kota :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrej zabawy życzę!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta zabawa jest sympatyczna , po pogodę ducha wprowadza na blogi. Dobrej zabawy życzę i wspaniałego humoru.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna zabawa, pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia, zdrówka, nie wstawaj za wcześnie, dbaj o siebie
    j

    OdpowiedzUsuń
  18. Że mamy jesień , to już pewne.
    Oby do wiosny:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna zabawa. Wprowadza dużo radości a to jest w naszym życiu bardzo potrzebne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. No więc:
    1. Uwielbiam czytać książki i święty spokój,
    2. Jestem prawie nałogowym kawoszem,
    3. Lubię ludzi inteligentnych z poczuciem humoru,
    4. Kocham zwierzaki - mimo, że się nimi nie chwalę,
    5. Lubię fotografować...
    I oczywiście nie lubię się chwalić :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci dziękuję :), spróbuję odpowiedzieć na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam, ale tym razem nie na kocim: http://milczenie-abigail.blogspot.com/2012/11/po-prostu.html. Czy moja odpowiedź podoba Ci się? :)

      Usuń
    2. bardzo ładnie ;) tak trzymać!

      Usuń
  22. a proszę bardzo:
    1.jestem super fajna
    2.jestem bardzo lubiana
    3.jestem zorganizowana
    4.jestem punktualna
    5.jestem super słuchaczem

    OdpowiedzUsuń
  23. ha... i to powód bym nie brała udziału... nawet jednej rzeczy w sobie nie widzę konkretnej... a tu aż 5 trzeba wymienić... hihih
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno masz więcej niż 5 rzeczy, którymi możesz się pochwalić, musisz tylko mocniej poszukać ;)

      Usuń
  24. Przykro mi, ale nie lubię się chwalić, nawet żenujące dla mnie jest, gdy robią to inni.
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego żenujące? uważam, że w obecnych czasach chwalenie się sobą jest bardzo ważną i bardzo, bardzo potrzebną cechą. Jednak wiele ludzi tego nie potrafi, a u młodych ludzi wręcz tkwi przeświadczenie, że tego nie wolno robić. Uważam, że to okrutny stereotyp, z którym trzeba walczyć.

      Usuń
  25. bardzo fajny tag, jeszcze takiego nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jasna, dziękuję, ale doprawdy nie wiem, czym się chwalić. Żyję normalnie, robię swoje, głaszczę koty - ot normalka:-))) Ale pomyślę:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiecie ,ja też z tego pokolenia co to nie wypada się chwalić :(
    Potem jak mnie coś świerzbiło i się nie daj Boże pochwaliłam w pracy ,to szybko żałowałam ,bo zawiść niestety jest u nas straszna i naprawdę niektórych cudze szczęście kuje w oczy :((

    Ale tu tyle fajnych wyznań że ja też się pochwalę ,a co tam ...
    Mam cieplutkie,malutkie mieszkanko -które uwielbiam :-)
    Nie głoduję ,a nawet jestem syta ;))
    Delektuję się czerwonym winem ,dobrym filmem i muzą :)))
    Mam wspaniałego męża (odpukać ;))),córcię i trzy koty ,no prawie cztery -bo ta pod blokiem też bardzo mi bliska ;)
    A zdrowie nawet nawet -żyć nie umierać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pochwalę się ,że nie lubię się chwalić ale niech będzie. Najpierwszym powodem do chwalenia się to to ,ze jestem szczęściarą a wszystko inne z tego właśnie wynika.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...