21/10/24

Kupiłam orzechy włoskie

 

Zimą jemy dużo orzechów, więc jak pojawiła się okazja, czyli Pani  która dała ogłoszenie, że sprzeda po 7 zł za kg kupiłam na grupie Eko Bazar Elbląg 18 kg orzechów...

Okazało się, że są bardzo bardzo smaczne, duże i świeże, nie ma porównania do marketowych.



Rozłożyłam je na folii, niech schną.

Są duże i smaczne 




Założenie Grupy Eko Bazar Elbląg dało mi takie korzyści, że mam dostęp do zdrowych artykułów z pierwszej ręki i po bardzo korzystnych cenach.

Mam nadzieję, 
  1. że grupowicze też skorzystają
  2. też będą kupować 
  3. też będą zadowoleni tak jak ja.



Zapraszam chętnych do Grupy

EKO BAZAR ELBLĄG





3 komentarze:

  1. Cena naprawdę bardzo konkurencyjna. Orzeszki mają jasne skorupki, domyślam się, że dobrze się je też łupie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakie plany na zagospodarowanie orzechów? Ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  3. I co zrobisz z tych orzechów? Może znajdę jakąś inspirację :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...