04/07/24

Sadzonki truskawek

 

W tym roku sezon truskawkowy minął tak szybko, że nie zdążyłam nawet zrobić na zimę.

To się wkurzyłam i zamówiłam na Allegro od sadzonki_kraków 20 szt. sadzonek truskawek typu frigo, tzn. taki ciekawy system  korzeniowy i przyszły bardzo piękne sadzonki. Wczesna odmiana Honeove. 

Na jesieni dokupię jeszcze ze 40 szt. i w przyszłym roku będę miała swoje, a co nie mogę? :-) 

Posadziłam i przepięknie rosną.





Tak wyglądają sadzonki po miesiącu czasu, 
przybyło im liści i kwitną na potęgę, co jest bardzo fajne, 
bo będę miała jeszcze parę truskawek w tym roku :-) 

Jestem zaskoczona, bo nie spodziewałam się, że one będą takie żywotne.
Następne truskawki posadzę na jesieni, ale już inne odmiany.




5 komentarzy:

  1. Gdybym tylko miała miejsce, z pewnością posadziłabym truskawki i poziomki, krótko owocują, ale za to są mega pyszne, warto się nimi zaopiekować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również Gdybym tylko miała miejsce, posadziłabym truskawki, kocham truskawki, cgoć w pracy mamy i u brata też

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki szybko odchodzą. Własne na pewno będą cieszyły bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas niestety truskawki nie przetrwaly...

    OdpowiedzUsuń
  5. mangomania06 lipca, 2024

    Pewnie, że możesz, sadź ile masz miejsca w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...