21/06/24

Jak zwykle do Suchacza

 

Lubimy jeździć na plażę do Suchacza, chwilę posiedzieć i wrócić w pięknej zieleni do domu. Mamy w ten sposób trening ok. 46 km. Czas jazdy z odpoczynkami i plażingiem w Suchaczu ok. 5 godzin.


Trasa rowerowa z Elbląga do Krasnego Lasu, przepiękna i wygodna dla rowerzystów


A po trasie zieleń, zieleń w różnych odcieniach



Niebo, cienki pasek Zalewu Wiślanego, zieleń, szosa...


Odpoczynek w Łęczu przy stawie


Staw w Łęczu, nieduży i piękny :-) 


Suchacz, na drewnianej scenie do występów wita nas uśmiechnięta buzia :-) 


Nie wiem, dlaczego na plaży w Suchaczu muszą być koniecznie palmy :-))))


Suchacz i kawałek plaży 


Wracamy do domu a po drodze zieleń i zieleń.
Zieleni nigdy dość :-) 



Trasa Elbląg Suchacz

38 km + 8 w mieście = ok. 46 km





26 komentarzy:

  1. palmy na plaży w Suchaczu może mają za zadanie urozmaicić miejsce, nadać ekskluzywności, palmy też pamiętam w Katowicach widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zieleń potrafi ukoić, dać wytchnienie i odpoczynek wewnętrzny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zielen uspokaja, potwierdzaja to badania :)

      Usuń
  3. Wycieczka miała spory dystans i pewnie też, wiele zobaczyliście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontakt z naturą jest dobry dla ciała i ducha. Zielony kolor ponoć dobrze działa na wzrok

    OdpowiedzUsuń
  5. Kondycji Wam nie brakuje !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytam mam podobne wnioski, aktywność to zdrowie warto brać przykład!

      Usuń
  6. Masz racje, tyle odcieni zieleni, jest w czym wybierac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczna plaza, az sie chce wejsc do wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam za tą miejscowością nie przepadam, bo niestety często jest tam brudno. :/

      Usuń
  8. Zieleń to niezastąpiony atut ciepłych pór roku. Wspaniała i kojąca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej miejscowości . Plaża jest tam bardzo mała ze zdjęcia. Palmy pewnie mają udawać tropikalne plaże...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce na wypoczynek. Jeśli będę w okolicach Elbląga, to zajrzę 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięna trasa i z jakże wspaniałymi widokami! Taka wycieczka jest relaksująca dla ciała i ducha

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio pożyczyłam od córki rower i okazało się, że mam zerową kondycję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna trasa. Dla mnie każda jest świetna jeśli jest płaska. 👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Nareszcie dorwałam Twój adres bloga. Poszukiwałam Cię przez długi czas.
    Jakiś czas temu utraciłam wszystkie adresy ulubionych blogów i nie mogłam bywać u Ciebie.
    Piękna rowerowa wycieczka, a trasa wśród zieleni to coś fantastycznego.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosia H31 lipca, 2024

    W takich okolicznościach przyrody, wycieczka rowerowa jest przyjemnością. Piękna trasa

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką przyjemnością wybrałabym się na wycieczkę rowerową, wydaje mi się, że właśnie teraz tego potrzebuję. Odpoczynek od pracy, możliwość zwiedzania i wysiłek fizyczny - mieszanka, która mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kondycji Wam nie brakuje to dobrze, mój tata też jeździ

    OdpowiedzUsuń
  18. palmy i paasolki są pewnie dlatego by uatrakcyjnić miejsce dodając takiego egzotycznego akcentu

    OdpowiedzUsuń
  19. Już samo patrzenie na tę wszechobecną zieleń jest dla mnie bardzo kojące.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam, taka trawa rowerem. Wow
    Ciekawska Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpoczynek na łonie natury jest genialnym sposobem na spędzenie wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...