06/06/24

Elbląg Pasłęk

 

Dzisiaj zaliczyliśmy Pasłęk i prawie 50 km tam i z powrotem. I jak zwykle wyjazd trwał ok. 5 godzin.

Jeździmy zawsze po szosie tak jak samochody, dlatego na mapach Google jest trasa samochodowa. Tak jest po prostu łatwiej a dla mnie zdrowiej, bo nie lubię i nie mogę jak mnie trzęsie np. na płytach jumb.

Świetna szosa, jedziemy starą siódemką obok nowej siódemki, ale zbyt blisko, taki układ i ogłuchnąć można od hałasu pędzących nową siódemką samochodów.

Bliżej Komorowa Żuławskiego nowa siódemka się oddala w bok razem z pędzącymi samochodami i robi się cicho.

Docieramy do Pasłęka i jedziemy ścieżką rowerową, na której położono za wysokie krawężniki i rowery nieźle podskakują. ??? 

Pierwszy raz widzę takie rozrywkowe wykonanie. Obijamy sobie tyłki na tych krawężnikach, więc jadę na stojąco na pedałach hmmm... ??? 

W Pasłęku oglądamy jeziorko i plażę dla turystów i miejscowych. Piękne miejsce i warte odwiedzenia bliżej wakacji, można się kąpać, chyba ??

Wracamy do Elbląga i zajeżdżamy w Zielonym Grądzie do Smażalni Ryb Okoń i jemy rybkę.

Najśmieszniejsze, że najpierw zjadłam sandacza, wypiłam kawę a potem chciałam zrobić zdjęcie dla tej rybki :-)))) Trudno będzie następnym razem. 

A potem na spokojnie, kręcąc pedałami jechaliśmy powoli do domu, a pogoda była piękna, słoneczna a wiatr leciutki.

Kocham taką spokojną relaksową jazdę...




Zdjęć z wycieczki nie ma, po prostu nie ma ???
Właśnie przed chwilą nie wiem jakim cudem, wykasowałam na amen i koniec kropka.

Z telefonu udało mi się odzyskać tylko jedno zdjęcie.
Bar nad jeziorem w Pasłęku i też jest słabe.






Wiecie co ??? 
Najpierw zatkało mnie z wrażenia, a potem się uśmiałam, no trudno, będą zdjęcia z innych wycieczek..

:-)))))) :-))))) :-)))))


14 komentarzy:

  1. Jakie fajne miejsce na spacery 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle, az sie chce wsiasc na rower : )

      Usuń
  2. Dobrze, że się w końcu ujawniłaś !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwazniejsze, ze zostaly wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planujemy się wybrać z dzieciakami na tą plażę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno byliśmy i uważamy, że to rewelacyjne miejsce!

      Usuń
  5. Szkoda, że zdjęcia zniknęły :( Może będzie okazja powtórzyć tą trasę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgorzata06 czerwca, 2024

    Najważniejsze, że fajnie spędziliście czas. Wspomnień nie da się wykasować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę jaka piękna wycieczka, w Elblągu byłam. Pasłęk kojarzę tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, ale dawno temu. NIewiele pamietam...

      Usuń
  8. Szkoda tych zdjęć wykasowanych, no cóż może to znak by powtórzyć wycieczkę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kondycji! Trasa na pewno piękna i przypuszczam że będzie mieli okazję jechać nią jeszcze nieraz

    OdpowiedzUsuń
  10. Intensywna wycieczka! A zdjęcia zrobisz przy innych okazjach. Najcenniejsze są miłe chwile tu i teraz oraz dobre ich wspomnienia ❤️🤗

    OdpowiedzUsuń
  11. My też uwielbiamy takie wycieczki, można się zmęczyć, ale jest satysfakcja .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...