15/10/21

Poszłam do szkoły :-)


W każdym wieku można iść do szkoły i dokształcać, w każdym, polecam bardzo :-) 

Żak

Rok szkolenia i dyplom zawodowy florysty.

Szkolenie za darmo.

Odbywa się w soboty i niedziele.

Najpierw pomyślałam, że coś muszę zrobić ze sobą dla oderwania myśli od codziennych kłopotów, a potem okazało się, że to jest szkoła z dyplomem, egzaminem teoretycznym i praktycznym :-)))

Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to że do przerobienia i do nauczenia jest tyle materiału, że można z tego zrobić normalne studia. Plus trzeba załatwić sobie praktyki w jakiejś kwiaciarni :-)


Pierwsze zajęcia praktyczne. Niektóre dziewczyny zrobiły piękne wianki, inne mniej piękne, jak to na początku i w zależności od zdolności manualnych, ja też  zrobiłam i ze zdziwieniem stwierdziłam, że jest wcale dobrze.





A tak wygląda moje pierwsze dzieło, czyli wianek z żywych elementów.  Jak był nowy wyglądał lepiej...Wisi już parę dni, więc zaczyna się suszyć i zmieniać, ale robić trzeba, aby nabrać wprawy.

W tym tygodniu będzie układanie bukietów, bardzo ciekawe są te zajęcia i teoretyczne i praktyczne.



14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że zajęcia są darmowe i można nabrać wprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,życzę wytrwałości i satysfakcji z nauki :) Ja zrobiłam ostatnio kilka kursów online - m.in. sensoplastykę i kurs opiekunki w żłobku.

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę,co za zbieg okoliczności. Ja też zapisałam się do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się mówi - na naukę nigdy nie jest za późno. Czasem dobrze jest się czymś zająć, aby oderwać się od codzienności i problemów

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł. Zawsze warto się rozwijać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam i gratuluję. Trzeba mieć ten taki zmysł florysty, trzeba się ciągle kształacić i być na bieżąco ze wszystkimi trendami. Ale brawo i kształć się dalej i zdobywaj wiedzę i potrzebne ci umiejętności. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomhsl, caly czas trzeba sie rozwijac i robic cos dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka jest florystką. Faktycznie kurs dużo jej dał. Robi teraz bukiety na tysiąc sposobów i cudne stroiki. Fajnie, że się zdecydowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to brawo, fajnie, że znalazłaś taki kurs, w dodatku taki, na którym nie tylko się czegoś nauczysz, ale i wyniesiesz z niego dyplom :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mowie ze czlowiek uczy sie cale zycie :) Fajnie ze znalazlas cos takiego. Kiedys tez o tym myslalam bo kocham kwiaty i ogolnie rosliny. Bardzo kuszaca perspektywa. Wianek wyszedl swietny, brawo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Też robiłam technika rachunkowości w Żaku, ale niezbyt mi się podobała polityka samej szkoły. Ja rozumiem, że za każdego słuchacza mają pieniądze, ale skoro mnie nie ma miesiąc, bo jestem wtedy w szpitalu, to bezsensem jest dla mnie podpisywanie obecności. Pozdrawiam i życzę owocnej nauki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszedł Ci ten wianek :) Taka szkoła weekendowa to dobry pomysł na zdobycie nowych umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy to musi wiedzieć - nigdy nie jest za późno, by zdobyć nową wiedzę lub umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...