03/08/20

Wygrałam Konkurs



Całkiem niedawno na Facebooku   Life by Marcelka zorganizowała Konkurs.


Bardzo dużo różnych kursów z zakresu rozwoju osobistego z certyfikatem i zaświadczeniem  MEN.

Zajrzałam na tę stronę klik i wybrałam Kurs mediacje sądowe i pozasądowe, ponieważ uznałam, że taki kurs  jest bardzo ciekawy i przydatny również w życiu codziennym.





Napisałam zadanie konkursowe i w ten sposób zostałam wybrana i wygrana :-)

Rzadko mi się to udaje,  aż mnie to zdziwiło, ale wygrałam. Ucieszyłam się bardzo. Robię ten kurs moduł za modułem. Bardzo ciekawy, prawniczy... Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam udział w tym Konkursie.






Dziękuję bardzo Life by Marcelka 

za zorganizowanie tego konkursu, 
bo dzięki temu mogłam dowiedzieć wiele interesującego na temat mediacji.

👍




30 komentarzy:

  1. Bardzo gratuluję wygranej. Czy tematyka kursu oznacza dla Ciebie zmianę zawodu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję! Też lubimy brać udział w konkursach i czasami zdarza nam się coś wygrać - to wielka satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I koniecznie daj znać, jak podobał Ci się wybrany kurs - jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Taki kurs na pewno będzie ciekawie poprowadzony :)

    Pozdrawiam,
    Karolina z TAMczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wygranej! Zawsze cieszy, kiedy możemy się rozwijać i to wykorzystując nagrodę w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jak przebiegać będzie taki kurs, mam nadzieję, że zdasz nam relację. :)

      Usuń
  5. Jeszcze raz gratuluję wygranej, bardzo się cieszę że jesteś zadowolona, te kursy są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulację, po takim kursie nie warto się z Tobą kłócić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratulacje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się Twoim szczęściem i widzę,że naprawdę jesteś zadowolona z nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O super, brawo! Nie dość, że radość, bo nagroda, to jeszcze jaka fajna i cenna.

    OdpowiedzUsuń
  10. i po tym kursie można być certyfikowanym mediatorem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, bo otrzymujesz zaświadczenie MEN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! to świetnie. Nie wiem, czy chciałabym to robić, ale w dzisiejszych, niepewnych czasach - warto mieć rózne furtki otwarte

      Usuń
  12. Robiłam kursy w Centrum, bardzo szeroki wybór mają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Tym wieksza jest przyjemnosc, jesli nie spodziewamy sie wygranej :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Polecam ich kursy. Są warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranej. świetna sprawa taki kurs

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję. Takie niespodzianki z pewnością bardzo cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  17. super! Gratuluję tak świetnej nagrody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej :) Sama zastanawiam się nad tym, by wziąć udział w jakimś kursie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacja. Ja niestety nie mam szcześcia w konkursach :/

    OdpowiedzUsuń
  20. wszyscy gratulują - to i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super że organizuje takie konkursy i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez czasem biorę udział w konkursach. Raz nawet wygrałam bona na foto książkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej ,a co do nagrody to bardzo oryginalna i ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję kochana. Fajna nagroda inna niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...