28/10/19

Jabłuszko pełne witamin...



Ponieważ na jabłonce rośnie tylko jedno jabłko,
a trafiła mi się okazja,
więc  kupiłam całą skrzynkę bardzo dobrych jabłek
i podobnych do tego, co wisi na jabłonce w ogródku.

Do czego są te jabłka ?

.... Do jedzenia
.... Do surówek
.... Do duszenia na patelni
.... Do ciasta






Jak zwykle na patelnię, tutaj wchodzą 4 jabłka, są bardzo duże.
Udusiły się pięknie, na dżem prawie :-)))
Jak zwykle zapomniałam, że się pieką.
Ale zjedliśmy z przyjemnością.
2 takie jabłka załatwiły kolację, nie chciało nam się potem już nic więcej.






Po co jemy owoce?
Po co jemy warzywa ?
Dlaczego w dzisiejszych czasach należy jeść na surowo i to jak najwięcej ?

Dla zdrowia, dla zdrowia ...


A w następnym wpisie tematycznym będzie o wodzie....




25 komentarzy:

  1. ostatnio mój mąż przywiózł sporo jabłek, są tak pyszne, że nie mogę się od nich oderwać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak popatrzyłam na te zdjęcia to aż musiałam pójść do kuchni po jedno z jabłek ;-)

      Usuń
  2. Jabłka lubię najbardziej na surowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja soki z jabłek uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na surowo tez chętnie zjadam :) i szarlotka!

      Usuń
  4. Też zawsze kupuję większą ilość od znajomych sadowników. Pychota!
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam z ogrodu zawsze mnóstwo jabłek - jesien to okres przetworów i szarlotek ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jabłka, od czasu kiedy mieszkam w mieście maż kupuje je na targu lub przywozi ze wsi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, te Twoje jabłka też bym jadła, pyszne są, widać! Na patelni w całości jeszcze nie dusiłam, znam sposób na pieczenie w piecyku, a ja często daję pokrojone do garnuszka z imbirem i cynamonem, jako wypełnienie do naleśników. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie soki z jabłek, a szarlotka babci to 8 cud świata :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jabłuszka są zawsze porządane :) Tanio, smacznie i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jabłko do ciasta, mięsa, przetworów, gslaretek. Ja bardzi je lubię. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jabłka, a w tym roku mam takie cudowne, nie pryskane od wielu lat 💙

    OdpowiedzUsuń
  12. Polskie jabłka lepsze i zdrowsze od sztucznie dojrzewających bananów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjadłabym z chęcią takie jabłuszko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jabłka jem na kilogramy, ubóstwiam 🍎🍏

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jabłka, w każdej formie. Jedną z moich ulubionych są starte na małych oczkach na tarce, z dodatkiem cynamonu. Pyszności. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jabłka są numerem jeden na mojej liście owoców. Uwielbiam odmianę Pink Lady. Mogłabym jeść po 5 dziennie, niestety hipoglikemia mnie ogranicza

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam...pamietam jak przyjaciele z Indi widzac u nas jablka na drzewach zachwycali sie nimi...a jest czym

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie pomyślałabym, żeby tak po prostu smażyć jabłka na patelni :) Aż wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię jabłka. Najczęściej jem je na surowo jako przekąskę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie królują świeże lub w szarlotce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jabłuszka to chyba najlepszy polski owoc. Ja co roku robię mus jabłkowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w dzieciństwie przepadałam za jabłkami. Babcia kroiła mi, pestkowała i pakowała w papierową torebkę. Z pestek robiłam metry korali. Niestety teraz ze względów zdrowotnych nie mogę za dużo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...