14/10/19

Będą truskawki czy nie będą ?


Jak już wyrwałam fasolkę, to z rozpędu zrobiłam porządki z truskawkami, bo wszędzie ich było pełno. Zostały posadzone w jednym miejscu i jest ich 40 krzaczków, na pewno dadzą jakiś plon, który dla mnie w zupełności wystarczy, bo i tak nie robię przetworów :-) Chyba, żeby raptem plony przerosły moje oczekiwania, to zawekuję lub zamrożę :-)



Pozornie ogródek opustoszał, ale to tylko tak wygląda. :-)


A było tak :-)


Sadzenie truskawek lub jakiekolwiek sadzenie lub sianie odbywa się zawsze pod sznurek.




Na szczęście jesień jest mokra, więc  truskawki przyjęły się, tzn. że nie wyschły im korzenie i będą pięknie rosnąć w przyszłym roku 




Kto lubi truskawki ? Przyznawać się :-))





25 komentarzy:

  1. Kocham truskawki A więc jak urosną to wpadam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawki i pamiętam jak mi babcia tą pierwsza z ogrodka przynosiła

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię! najlepiej prosto z ziemi <3 smak i dźwięk ;-) dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  4. z truskawek można zrobić tyyyle rzeczy, mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach pamiętam ich zapach z dzieciństwa, te kupne tak nie pachną

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię bardzo bardzo :) Nie mam swojego ogródka, ale u męża babci pachną nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sadziłam w tym roku wiosną, ale raczej nie przetrwają do następnego roku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ??
      Truskawki są jak chwasty, twardo się trzymają...

      Usuń
  8. Miałam kiedyś truskawki i to wyrywanie chwastów mnie zabijało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam! Mogłabym jeść bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam truskawki pod każdą postacią :) Na szczęście mamy sprawdzonego dostawcę, więc nie musimy bazować na tych niesmacznych marketowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Truskawki są moim ulubionym owocem i co roku czekam na nie z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam truskawki. Co roku w sezonie objadam się na zapas i robię zapas w zamrażalniku na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku też dosadzałam, ale tylko miejsca, gdzie truskawki się nie przyjęły. Sadzę zwykle 2 sadzonki w jednej dziurze.

    OdpowiedzUsuń
  14. A kto nie lubi 😁 ja truskawki uwielbiam, zawsze może, zeby moc zima zrobić koktajl 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Truskawki z bitą śmietaną - i mogę je jeść na kolację i na śniadanie i nawet na obiad. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam truskawki, sporo zamrozilam. Może kiedyś będę miała swój ogród to je posadzę.🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę ktoś tu lubi robić w ogrodzie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja lepsza wersja --- Marzę o własnym ogródku, w którym mogłabym sobie hodować jakieś fajne owoce, warzywa czy zioła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię bardzo. Zjadamy ich tony w sezonie. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 20 krzaczków truskawek :) I dają obfite plony :) NIe przejadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam truskawki. W tym roku zjadłam ich za mało!

    OdpowiedzUsuń
  22. Któregoś roku miałam taką chcicę na truskawki, że kilogram opękałam przy jednym podejściu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam truskawki, zawsze sadzę u siebie w ogródku na wiosnę i krzaczki wręcz się uginają. Później z przyjemnością zjadamy, radość podwójna, tym bardziej, że to nasze własne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wyobrażam sobie ogrodu bez truskawek. Moim zdaniem to podstawowa roślina, która powinna znaleźć się na każdej polskiej działce.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...