30/09/17

Lista Kotów biorących udział w Konkursie



Dziękujemy bardzo
za zgłoszenia do KONKURSU!

JESIENNY KOT



Do głosowania 
zapraszam 
od poniedziałku 02.10.2017 r. godz. 06:00
wszystkich 
zaglądających na bloga!



Proszę o sprawdzenie czy wszystko jest w porządku
Poprawki do o1.10.2017 r.do godz. 20:00





Lista Kotów i Numery
biorących udział 
w Fotograficznym Konkursie Jesiennym 2017

Jesienny kot





1. ERANKA



2. GUCIO

3. BAMBINEK




4. Maniusia



5. ZUZIA




6. FRYCEK




7. Rudi




8. BENJAMIN




9. ZDZISŁAWA




10. LEMI




11. SZERO
Facebook RADOŚĆ TWORZENIA




12. JENA



13. MIKESZEK
http://kotyszki.blogspot.com/






Tak będzie wyglądała sonda użyta 
do głosowania w poniedziałek.






A takie będą nagrody :

1. Legowisko jesienne dla kotka nawet dużego lub 2 małych ,
z osobną poduszką, łatwy do prania
miękkie , przytulne , takie na jesienne dni
    Żwirek silikonowy DiamentiQ

















2. Laserek do zabawy z kotem , kształty do zabawy różne
plus baterie
świetna zabawa w jesienne dni
Żwirek silikonowy DiamentiQ






3. Żwirek silikonowy DiamentiQ
żwirków nigdy dość, zawsze się przyda :-)








38 komentarzy:

  1. mam faworyta... no, to do poniedziałku...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, trudny wybór będzie...chociaż, jeśli brać pod uwagę temat jesieni, to wybór łatwiejszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki! Mam trzech faworytów, do poniedziałku przemyślę;) Powodzenia.
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie możemy się doczekać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu napisałam mejla , odbierz ...;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są takie piękne.
    W poniedziałek muszę zdecydować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje że będzie można na nie jedno zdjecie zagłosować bo nie potrafię wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety problem z sondami, te co bym chciała nie działają...

      Usuń
    2. aha czyli muszę zdcydować się na jedno...

      Usuń
    3. Jestem niezadowolona, ale chyba tak...

      Usuń
  8. Przegapiłam i nie zgłosiłam moich futrzaczków, ale będę głosować. Mam swoich faworytów, ale wybrać jednego to ciężka sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, będzie jak będzie...
      Można poprosić aby rodzina głosowała...:-)

      Usuń
  9. I jak tu zagłosować na jednego? Wszystkie są przeurocze, powodzenia kociaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak tu wybrać??? Może do jutro bardziej mi się rozjaśni, co do tego jedynego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lemi rozwalił system :D:D:D Sama bym tak sobie poleżała!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...