08/07/16

Leżę i wypoczywam :-)



Leżę i odpoczywam, czego i Wam życzę, bo są wakacje :-)

Jadąc rowerami do Nabrzeża
po drodze spotykamy takie fajne miejsce do odpoczynku.

Ostatnio lubię wejść pod dach i poleżeć na ławce.
Chodzę potem taka prosta jak deska ;-)))






Leżę pod dachem
Wygodnie mi na razie na ławce



Patrzę do przodu



Patrzę do tyłu i świat staje na głowie



 I znowu wszystko normalnieje, bo patrzę do przodu  :-)))




Taki to relaks na deskach, a jaki kręgosłup robi się prosty :-)))





32 komentarze:

  1. Ja już bez dźwigu bym nie wstała hehe.Fajne miejsce. Miłego odpoczynku Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niełatwo w tym miejscu o dźwig :-)))
      Wzajemnie miłego odpoczynku Aniu:-)

      Usuń
  2. Fajnie Ci:) odpoczywaj pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale długo nie da rady tak leżeć :-)))

      Usuń
  3. Też tak poleżałam na ławce, to wstać nie mogłam hihiihihih...masz jeszcze dobry kręgosłup.
    Pozdrawiam Ela .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mam skoro tak twierdzisz :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Dziękuję za wizytę na moim blogu.
    Miłego wypoczynku życzę.
    Piękne widoki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A link do bloga gdzie ?
      Pozdrawiam i dziękuję :-)

      Usuń
    2. Jeżeli ktoś będzie miał ochotę, to zapraszam na bloga ze ślicznymi wierszami o Misiu Zdzisiu :-)
      Link tutaj
      Bajki wierszem pisane

      Usuń
  5. No to odpoczywaj:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimno jakos, Ty na wakacyjnym wypoczynku w jeansach?
    Milego wylegiwania sie na deskach.
    Zas bede monotematyczna-polecam joga. Pomaga na kregoslup!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas słońce i nawet deszcz nie pada :-)))
      Na szczęście jestem zdrowa i kręgosłup mam w porządku.
      A jogę lubię , chociaż nigdy nie ćwiczyłam ;-)

      Usuń

  7. Oj ale prosto :), wolę miękko. Mam w domu materac co mi prostuje kręgosłup. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko spróbowałam jak to będzie, a było ciekawie:-)))

      Usuń
  8. Oczarowana, zachwycona I na pewno wrócę tu !!! Wspaniałego weekendu , pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , wspaniałego weekendu , pozdrawiam również ciepło!

      Usuń
  9. Dużo słoneczka i miłego wypoczynku.Mizianki dla kociaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za wszystko :-)))
      I wzajemnie życzymy dużo słoneczka :-)

      Usuń
  10. Całkiem przyjemnie. Już czuję ten leśny zapach. Zatem miłego odpoczynku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło się odpoczywa :-)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  11. Niestety, nie mogę leżeć na niczym płaskim, muszę mieć coś pod głową.
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam,że nie dam rady, ale jakoś poleżałam i wstalam :-)))
      Dziękuję...
      Pozdrawiam !

      Usuń
  12. Leż , odpoczywaj i ładuj bateryjki na zimę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpoczywaj Krysiu, leż na desce. Ale ona taka twarda, że kręgosłup się odgniata:)
    Najważniejsze, że |Tobie dobrze!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było trochę dziwnie jak wstałam :-)))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Tak wkurzony byłem na siebie. Jednak gotówkę trzeba nosić ze sobą! Ale najważniejsze, że finał był szczęśliwy. Karolina jest w Moskwie. Tak Szczyt przebiegał spokojnie. Bardzo z tego powodu jestem szczęśliwy. jak widzisz w Warszawie trudno się nudzić. To jest niemożliwe.

    Popieram jak najbardziej jazdę rowerem. Najbardziej chyba jest zarowerowany Amsterdam? Byłem tam. Znajoma goszcząca mnie tłumaczyła mi, że tu w Amsterdamie rowerzysta nawet jak złamie przepis to i tak jemu nic nie zrobią. Bo rowerzysta to ich ŚWIĘTY. Tak mamy lato. Czekamy na tą porę rok cały. Ja pojadę na urlop raczej we wrześniu i nie wiem gdzie jeszcze . Pozdrawiam Ciebie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amsterdam ? To coś dla mnie ;-)
      Pozdrawiam serecznie

      Usuń
  15. Rowerki to idealna forma rekreacji!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...