29/10/12

Złoty wpis




Otrzymałam wyróżnienie Złoty Kot z rąk  Pantery





Wyróżnienie jest piękne :-)
Lubię złoto i złoty kolor...
Jestem zaskoczona...




Bardzo Ci dziękuję Pantero za tak osobiste wyróżnienie ...



 

Myślę, że wyróżnienie należy się nam wszystkim tutaj zaglądającym.
Każdy z nas jeżeli ma możliwość pomaga kotom,
a Konkursy też robimy wspólnie, bo cóż by one znaczyły bez Waszej tutaj obecności.
Mam okazję podziękować Wam wszystkim jeszcze raz 
za uczestnictwo w konkursach , za emocje, za zaangażowanie :-)


Dziękuję !





Teraz mnie zobowiązałaś do tego, by coś jeszcze zrobić oprócz Konkursów :-)
Dla kotów ...i Dużych :-)))



Bardzo ciekawy nick i domena bloga .
Czasami porusza tematy kontrowersyjne wywołujące ożywioną dyskusję.



34 komentarze:

  1. Ojej! Kto, jak nie Ty bardziej zasluguje na podobne wyroznienie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu w pełni zasłuzone:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)! Piękne wyróżnienie i słusznie przyznane w 100% :). Miłego tygodnia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Gratulacje Krysiu, należy Ci się jak... kotu miska :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje****,odwalasz naprawde kawal swietnej roboty:***
    a Pantera miala wspanialy pomysl za co jej dziekuje:P

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, bardzo piękne wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Krysiu! Zgadzam się w pełni, że wyróżnienie jest w pełni zasłużone! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasłużyłaś to masz:)Należą Ci się wszystkie możliwe kocie wyróżnienia:)Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje!!! piękne to wyróżnienie, a ty na rzecz kotów robisz tak wiele...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wyróżnienie!!!!!GRATULUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Krysiu i miłego dnia!;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne wyróżnienie :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pantera nie mogła lepiej trafić z tym pięknym odznaczeniem. Gratuluję, Krysiu, serdecznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, zasłużone wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dołączam się do gratulacji......piękne wyróżnienie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Krysiu wyróżnienia!
    Uważam, że naprawdę Ci się należy.
    Mam nadzieję, że ze zdrówkiem wszystko już będzie OK!
    Ja nie odpowiadałam na Twoje wpisy, bo co miałam napisać?
    Nie mogłam napisać, że jesteś całym moim nieszczęściem, bo to prawdopodobnie nie jest prawda. Prawdą jednak jest to, że po wysłaniu zdjęcia mojego kota na Twój konkurs blog mój został całkowicie zniszczony.No i załamałam się, bo musiałam wszystko zlikwidować. Może to był zwykły zbieg nieszczęśliwych okoliczności? Piszę do Ciebie co ma być dowodem na to, że nie obarczam Cię żadną winą. Masz jednak tak dużo znajomych, że wszystko jest możliwe. Postanowiłam wrócić na blogspot w nadziei, że wszystko będzie dobrze tym razem.
    Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, za sługujesz na nagrodę jak nikt, bo widzę Twoją troskę o zwierzaki i poświęcasz im dużo miejsca na blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję nagrody! I niecierpliwie się co przygotujesz:)

    pozdrawiam i zapraaszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!!!! Myślę, że wyróżnienie bardzo zasłużone. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo trafne wyróżnienie! Gratuluję!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję!!!!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję!!!!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Krysiu!
    Gratuluję. Słusznie się Tobie należało!
    Krysiu!
    Tak wiele robisz dla zwierząt i dla nas.
    Jesteś Wierną Przyjaciółką.
    Kochamy Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. :))) Pantera zrobiła to, co już dawno Ci się należało.
    Teraz skoczę na Jej blog...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach! Złoty Kot! Przepiękny :) Nagroda Oskarowa :) Znaczy się :Panterowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, w 100 % nagroda zasłużona :)))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa.
    Gratuluję wyróżnieni.
    srdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdeczne gratulacje! :))
    Wyróżnienie takie akurat dla Ciebie znalazło się we właściwych rękach!

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję i podziwiam,
    Dla kogo jak dla kogo, ale właśnie dla Ciebie takie nagrody są przewidziane :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zasługujesz na wyróżnienie ,moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...