13/12/17

I wszystko w gruzach ....imbir...


Nadal aktualna jest wczorajsza prośba , by wybrać zabawkę dla moich koteczków...
Prośba w całości jest tutaj .

Informuję ,że posiadam 7 kotów, jakby ktoś nie wiedział , więc jest komu się bawić :-)

Można też w dzisiejszym wpisie wpisac , która zabawka będzie lepsza.. .

Należy tylko wybrać JEDYNKĘ TUTAJ KLIKNIJ
lub DWÓJKĘ TUTAJ KLIKNIJ 
i wpisać w komentarzu wybrany numer zabawki.

Muszę koniecznie coś im kupić  :-)))

Koteczki szaleją na całego , więc ucierpiał na tym imbir...
Nie pierwszy raz do niego się dobierały,
ale tym razem skuteczniej.

Hukneło, walnęło i zlądowało na podłodze jako gruzy :-)






Będę musiała zrobić żniwa imbirowe, nie ma wyjścia...


Który numer zabawki  lepiej sie podoba/?

Jeden

Dwa 

Dziękujemy za odpowiedź bardzo !
Koteczki będą niezmiernie wdzięczne :-)




44 komentarze:

  1. Ale widać już solidny korzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię porządek i zrobię zdjęcia , sama ciekawa jestem jak dużo urosło :-)

      Usuń
  2. Krysiu, skoro masz sponsora to spróbuj kupić im ten tunel, może akurat Twojej siódemce przypadnie do gustu:) Z drugiej zabawki mogą zrobić sobie legowisko, a w tunelu mogą się czaić jeden na drugiego;) Moje koty często przebywają na zewnątrz, więc może to dla nich nie była taka atrakcja skoro miały tyyyle różnych naturalnych schowków, a Twoje jak to napisałaś "znudzone":))) koty mogą się z takiego czegoś ucieszyć:)
    Niechaj się im przyjemnie kojarzy i niech się bawią w nim na całego!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..a co do imbiru...no cóż, widocznie koty uznały, że już czas na żniwa;))) hihi:)

      Usuń
    2. Koty wychodzące bawią się naturą, a domowe po prostu nudzą sie i trzeba im coś dostarczyć :-)

      Usuń
    3. No pewnie, że tak:) więc sprezentuj im ten tunel - myślę, że trochę ciekawszy jest niż druga opcja, bo można ise "położyć wzdłóż" ukrywając przed innymi koteczkami:))) Mój rudy kochany Kokosik, któego niestety już z nami nie ma:( właśnie tak czasem w tym tunelu leżał, czając się na pozostałe czterołapne istotki;)
      Pozdrawiam Waszą ludzko-kocią ekipę!:) Trzymajcie się zdrowo:)

      Usuń
  3. Nie aie podoba jedynka, na siodemke kociakow wow bedzie ganianka. Co do imbiru, widze ze sie udal. Wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siódemka musi miec jakieś zajęcie :-))
      Sama jestem ciekawa imbiru :-)

      Usuń
  4. A właśnie byłem ciekaw co z tym imbirem. Bo mój zdechł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może przelałeś go wodą, za mokro miał...

      Usuń
  5. Pięknie wyhodowany imbir a zabawka nr 1 będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie mogę się przekonać do imbiru. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go używam bez euforii :-)))
      P
      osadziłam , bo przez przypadek w Biedronce zobaczyłam kiełkujący i tak z ciekawości, czy w Polsce da rady hodować , da rady stwierdzam :-)

      Usuń
  7. Gdy zobaczyłam zdjęcia, pomyślałam: co mój Piotruś robił u Ciebie? :)

    p.s. obstawiam jedynkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi , no tak , może był w gościach :-) ?
      Dzię
      Dziękkujemy :-)

      Usuń
  8. Moze imbir w proszku?

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, biedny imbir. Tak mi go szkoda.
    Jako odwieczny wróg imbiru, który to jest rośliną zUą i mHroczną, opowiadam się po stronie kotów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego ja mam na parapecie tylko... koty :)
    Co do zabawki? Nie wiem co kotom się spodoba. Moja piątka tunelem nie była zainteresowana wcale. Domek tez stoi sobie niewykorzystany. Najlepsze to jednak są kartonowe pudełka :)
    Ale jak mus, to mus jedynkę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A to kotki rozrabiaki, fajnie masz z nimi :)) Kiedyś coś, gdzieś czytałam co trzeba zrobić, by kotki nie dobierały się do kwiatów doniczkowych, ale już nie pamiętam.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprostrza metoda to nie mieć wcale ech ;-)))

      Serdeczności :-)

      Usuń
  12. Chcesz te 7 kotów wsadzić do jednego tunelu czy domku? ;)
    A tak serio - jak Ty panujesz nad tym towarzystwem? Mnie jednego psa trudno ujarzmić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One raczej pojedynczo wpadają i wypadają z tunelu :-)))
      Towarzystwo jakoś samo się ujarzmia ;-)

      Usuń
  13. Tunel wydaje się mi ciągle najlepszą opcją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Tunel extra! Moje dzieci tez by się na pewno chętnie pojawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój imbir wyladował na śmietniku. Liście zrobiły się brzydkie , a korzeń mnie nie interesował.
    Teraz kupuję imbir bo sezon się zaczął na spożycie ;-) Na wiosnę sobie zasadzę i znów będę miała fajną roślinkę. Lubiłam go w donicze , taka fajna palemka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz w życiu widzę żywy imbir 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale rozrabiaki 😂 a co do zabawki to tunel jest fajny 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki kotom dowiedziałam się, że imbir można hodować. Do tej pory z namiętnością pożerałam go w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez mam siedem kotów :) i 4 psy:) Mogę się zapisać do Klubu Kota:)
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedyneczka zdecydowanie :) to raj dla Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyhodowany imbir. Używamy dużo imbiru w naszej kuchni. No cóż może i koty chciały posmakować :D Artur

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejjejeje... opowiadaj o imbirze, ja na wiosnę hodowałam w doniczce, ale niestety imbir zakończył żywot na kompoście... :( zdradź swój sekret!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, to się kotki postarały o wcześniejsze wyjęcie imbiru z ziemi:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...