18/12/17

Błyskawiczny Konkurs Tunelowy ..Do kogo pojedzie tunel ?


- Jak wybrać i kto ma dostać nagrodę - zadałam pytanie na zebraniu Klubu Kociego ?
  Wszyscy jednym chórem krzyknęli :
- Kto pierwszy ten najlepszy ...
- Kto pierwszy napisze historię o kociej historii ,ten dostanie nagrodę.
- My mamy szybki refleks jak to koty, więc kociarz musi też szybko reagować.

I tak się stało :-))

Pierwszą historyjkę napisała Klarka Mrozek ,
która prowadzi bloga Dziś też Cię kocham,
bardzo poczytnego i bardzo lubianego przez czytelników,
bo Klarka ma poczucie humoru nawet jak się pali ,wali i nie ma powodów do radości.

Klarka poproszę o adres do wysyłki na maila klubkotajasna8@gmail.com
i szybko, szybciutko wyślemy Ci tunel, a właściwie dla Kiciulka. .


Dziękujemy bardzo sponsorowi Internetowemu Sklepowi Zoologicznemu
ZWIERZAKOWO 
za tunel Kitty Tunel .

Jest to jedna z wielu zabawek dla kotów i psów SportPet, gdzie fima postawiła na wysoką jakość
i ekologię.Do tunelu można dobudować domki a nawet całe miasto zbudować dla kotów.




Po obu stronach tunelu mamy tutaj dostawione 2 domki.




A teraz jeszcze raz historia opisana przez Klarkę Mrozek w wersji oryginalnej :-)



To ja bym musiała wkleić adres z obydwu blogów bo tam jest mnóstwo tego rodzaju historyjek, ale trzymając się regulaminu napiszę tutaj.

Kiciul ma już siedem lat ale jako zdrowy kot bawić się lubi i często wieczorem zachęca nas do zabawy. Doskonale zna swoje zabawki i wie, gdzie są. 
Kiciul lubi ganiać za światełkiem lasera, biega po całym domu, wywracając się na zakrętach, wskakuje na meble i generalnie wszyscy mamy z tego uciechę, kociarze wiedzą ile radości jest z takiej zabawy. 
Niestety, pewnego dnia włożyłam laser do tej samej szuflady, gdzie przechowuję kocie preparaty, między innymi krople na kark, których kot nienawidzi z całego serca. Kiedy tylko sięgam do tej szuflady, kot galopem ucieka i chowa się pod łóżko. Tak było i tym razem. Łóżko duże, dostawione do ściany z dwóch stron. Nie było sposobu na to, by kota przeprosić i pokazać, że nie będzie tępienia pcheł tylko zabawa. 
I cóż było robić. Klęczałam przy łóżku w co najmniej dziwnej pozycji świecąc laserem a to bydlę ignorowało światełko od czasu do czasu polizał łapkę na znak, że ma mnie gdzieś, aż mąż stwierdził - rozumiem że kochasz tego zwierzaka ale żeby się do niego modlić?



Wersja historyjki oryginalna , tylko zrobiłam enter i podkreśliłam to, co było kwitesencją tej całej zabawnej historii :-)))


GRATULACJE KLARKO !

Refleks mialaś niesamowity a i historia jak zwykle u Ciebie dowcipna.....:-)

Jeszcze raz dziękuję bardzo 

Zapraszam do zaglądania i zakupów w Zwierzakowie, 
który jest sklepem z polskim kapitałem.


Dziękujemy również 
WSZYSTKIM POZOSTAŁYM KOCIARZOM 
za udział w Błyskawicznym Konkursie Tunelowym
za piękne kocie historie

Wasze historie będą systematycznie ukazywały się 
na moim blogu i na Facebooku w każdą
 środę , co tydzień.

DZIĘKUJEMY bardzo wszystkim za udział w  Konkursie
i za komentarze :-)

.


7 komentarzy:

  1. Gratulacje, muszę w takim zajrzeć do Klarki Mrozek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju naprawdę wygrałam, ale radość, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety chwilowo nie mam kotka, ani innego zwierzątka z uwagi na to że ciagle jestem gdzieś w trasie nie mogę sobie pozwolić na taki luksus dopóki nie skończymy budowy nowego domu. Ale trzymam kciuki za tych co biorą udział w konkursie :) miau

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! Sama kotów nie mogę mieć, alergia nie jest przyjacielem człowieka ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...