18/09/17

Fotograficzny Konkurs Jesienny 2017



Jesień tuz tuż za oknem 
a nawet mamy już jesienne szarugi czyli deszczu dosyć sporo.
Co robią nasze koty w te już prawie jesienne dni ?

Może zrób zdjęcie swojemu jesiennemu kotu i przyślij na Konkurs Jesienny :-)
Razem będziemy podziwiać zdjęcia naszych kotów :-)




Baner Konkursu



Temat Konkursu zaproponował blog http://anikapietruszko.blogspot.com/



Co zrobić, aby wziąć udział w Konkursie ?


1. Na swoim blogu , Facebooku, Instagaramie , Twitterze 
    lub podobnym forum społecznościowym zamieść 

   ..... wpis z informacją o Konkursie, 
   ..... baner Konkursu
   ..... zdjęcie swojego jesiennego kota z imieniem,
          które będzie brało udział w Konkursie   

2. Na maila  klubkotajasna8@gmail.com  bardzo proszę przysłać do mnie :
 - zdjęcie i imię kota biorącego udział w konkursie 
 - jest to równoznaczne z pozwoleniem na wykorzystanie tego zdjęcia do celów konkursu
 - link do  swojego wpisu  

3. W komentarzu tutaj niżej zawiadomić o wysłaniu zgłoszenia na konkurs,
    żeby jakiś mail nie zniknął nagle a niespodziewanie ...

4. Konkurs dotyczy zdjęć pojedynczych koteczków. 

5. Moje koty nie biorą udziału w konkursie

6. Czas przysyłania zgłoszeń  do 27 września 2017 r. włącznie do godz. 20:00
     Jest 10 dni na przygotowanie wpisu i zdjęcia koteczka
*                                                        *
*                                                        *

Po otrzymaniu Waszych maili  ze zdjęciami koteczków
30 września 2017 roku 
ukaże się wpis ze zdjęciami waszych koteczków 
do sprawdzenia czy wszystko jest w porządku.


Konkurs rozpocznie się
wczesnym rankiem , czyli 6:00 rano 02 października 2017 r. 
ukaże się wpis ze zdjęciami Waszych kotów ponumerowanych
i sonda do głosowania .

Głosowanie publiczne,  
wszyscy będą mogli głosować na zdjęcie swojego wybrańca. 
Każdy wybierze najbardziej jesiennego kota... 

Jak głosujemy :

- od momentu zamieszczenia wpisu o głosowaniu , czyli od 6:00 rano
- specjalna sonda do głosowania na ponumerowane z imieniem zdjęcia kotów
- po zagłosowaniu wpisujemy do komentarza ,że wzięliśmy udział w głosowaniu

Zakończenie głosowania 04 października 2017 r. godz. 20 :00

Głosowanie będzie publiczne , od razu zobaczymy  wyniki,
kto otrzyma i jakie nagrody za zajęcie 1 , 2  i 3 miejsca.

*                                                       *
*                                                       *
Ponieważ organizatorem konkursu jest Klub Kota Jasna 8,
wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na korzyść kotów  i nieodwołalnie przeze mnie.

Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Wszystkie nagrody są nowe i oryginalne .



NAGRODY

1. Legowisko jesienne dla kotka nawet dużego lub 2 małych ,
z osobną poduszką, łatwy do prania
miękkie , przytulne , takie na jesienne dni
    Żwirek silikonowy DiamentiQ

















2. Laserek do zabawy z kotem , kształty do zabawy różne
plus baterie
świetna zabawa w jesienne dni
Żwirek silikonowy DiamentiQ






3. Żwirek silikonowy DiamentiQ
żwirków nigdy dość, zawsze się przyda :-)




Proszę się nie martwić, dzień po dniu będzie informacja , co jest do wykonania.
Krok po kroku aż do zwycięstwa :-)




UWAGA ! UWAGA! UWAGA ! UWAGA !UWAGA !

Jeżeli masz konto na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Forum Społecznościowym
lub innym
też możesz wziąć udział w Konkursie.



Z ostatniej chwili :

 Zdjęcia Konkursowe można obejrzeć





Środa 27.09.2017  godz.20:00 
zakończono przyjmowanie zgłoszeń na Konkurs

Dziękujemy i zapraszamy do głosowania 
w poniedziałek 02.10.2017 r. godz. 06:00



51 komentarzy:

  1. Ale super Krysiu. Czekam już na zdjęcia.
    Pozdrawiam. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko tez możesz wziąć udział w Konkursie .
      Na pewno w rodzinie są jakieś kotki :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Krysiu no własnie Bogdan, ale on daleko jest, nie da rady. A czy będę mogła głosować?

      Usuń
    3. Głosować będziesz mogła, u mnie wszystko można :-)
      Da rady, jakieś ciekawe zdjęcie i już.

      Usuń
  2. Kota nie mam, ale czekam na zdjęcia konkursowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za wspaniały konkurs i rewelacyjne nagrody.
    Wydaje mi się, że do tej daty powinnam być w domu rodzinnym i uchwycić swoją kotkę na zdjęciu.
    Ach, koniecznie muszę tego swojego jesiennego rozrabiakę sfotografować.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i zapraszam , zdążysz na pewno , bo jest dużo czasu.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Musze zapytać Gucia czy zgodzi się zapozowac do konkursu jesiennego hihi. Pozdrawiam. Fajny konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klik dobry:)
    Nie zrbię zdjęcia, bo nie mam kota ani wiosennego, ani jesiennego. Będę tylko kibicować.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, nie mam kota, a do rodziny daleko. Może trudno w to uwierzyć, ale nie znam też bliżej żadnego właściciela kota (hmmm... powinnam pisać "właściciela"?...), stąd pozostaje mi kibicowanie. A psa to co drugi znajomy posiada!

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w konkursie, ja aktualnie kota nie mam... chyba że do schroniska bym zawiozła w razie wygranej

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia dla wszystkich biorących udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry - wysłałam e-maila ze zgłoszeniem na konkurs:))Trafiłam do Pani z bloga:"Ogród,druty i szydełko", czytając o organizowanym konkursie. Jestem kociarą, mam w domu trzech milusińskich - Bambusia, Gucia i Dyzia. Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zgłoszenie koteczka na Konkurs :-)

      Usuń
  10. Witaj Krysiu zgłoszenie wysłałam na maila.Chętnie wezmę udział w Twoim konkursie wszak koteczków jest u mnie cała gromadka,plus dochodzące:)to zdjęć też mam troszeczkę :)
    Pozdrawiam cieplutko,nagrodę przygotowałaś superaśną:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pomysłu na bardzo fajny konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. My jesteśmy dopiero na etapie myślnia o zwierzaku :) Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  13. kotków w naszej rodzinie bardzo mało, dlatego na razie zajmiemy się kibicowaniem i oglądaniem konkursowych zdjęc :D <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uff zdążyłam :) Melduję, że biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Meldujemy wysłanie zgłoszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie kota Benjamina wysłane

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja przyłączam się do zabawy :)
    Zdjęcie mojego Szerusia na FB: https://www.facebook.com/30carpediem30/?hc_ref=ARQXE1RiF8w7Gj7XogVAyXdCB0VwXP9qj4TOgwCD3cQThsTiTzeDIFRABM_zKHdXW5w&fref=nf

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również przyłączam się do zabawy,post jest,zdjęcie koteczki też i meila wysłałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nasz Mikeszek też chce się pokazać :D
    Zdjęcie wysłane , wpis się robi ....;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniec zapisów do Fotograficznego Konkursu Jesiennego .
    Środa 27.09.2017 r. godz. 20 :00

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...