28/07/14

Głosujemy ! ZABAWA trwa !




ZABAWA trwa ! Świat się kręci a my z nim ! :-)))

Głosowanie rusza !
Zapraszam !

Zabawa w   KOLOROWE  LATO trwa :-)


Przypominam ,że to jest ZABAWA...
Można reklamować swoje zdjęcie i bloga wszędzie !

Tutaj nie wolno reklamować , na moim blogu nie wolno :-)))

SONDA na dole !

Króluje Kolor Żółty !



MOŻNA GŁOSOWAĆ NA KILKA ZDJĘĆ !

Głosujemy od 28.07.2014 godz. 04:00 do 31.07.2014 godz. 20 :00

Ogłoszenie oficjalnych wyników w piątek ...




SONDA na dole !



1. Liliowiec Little Paule




2.  Żółty bratek




3. Kwiat Paproci




4. Krwawnik




5 .Lato w Toskanii




6. Robak




7.Słoneczny kwiat




8. Kolorowe wspomnienie z Portugalii




9. Naples i Jim




10. Żółta torebeczka




11. Lemon curd




12. Pani Róża




13. Słońce i deszcz



14. Kwitnąca cukinia



15. Pola rzepaku



16. Melony



17. RUDY 102



18. Letni domek Nikusia




19. Letnie zachodzące słońce



Z ostatniej chwili :


Jeszcze raz moja prośba...
Proszę nie reklamować w komentarzach zdjęć biorących udział w Konkursie...
Bez emocji proszę :-)))


Można reklamować wszędzie , ale nie tutaj :-)))




2014


KOLOROWE  LATO - ŻÓŁTY

TAK BYŁO .... :-)






08.07.2014 Zabawa w KOLOROWE  LATO - Żółty Tutaj kliknij


25.07.2014 Blogi i zdjęcia żółte Tutaj kliknij


28.07.2014    Tak głosowaliśmy ... Tutaj kliknij 


01.08.2014  Oficjane wyniki    Tutaj kliknij 




81 komentarzy:

  1. Chyba nie umiem tej sondy obsługiwać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij w kółeczko właściwie biały malutki kwadracik po lewej stronie,
      przy każdym zdjęciu jest numer i nazwa.

      Usuń
    2. Tak teraz dziala ;) wczesniej byly pod nazwa biale nieaktywne linie, a teraz sa kwadraciki ;)

      Usuń
  2. Sonda nie dzialala od polnocy, ale juz dziala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdadza się, sonda miała działać od 4:00 rano...

      Usuń
  3. A ja już pyknęłam 5 żółcieluchów:-) choć wszystkie piękne- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. poszło ;)
    fajna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosy oddane. Piękne zdjęcia. Trudno było wybrać. Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam :)
    nie, nie na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystkie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. MELDUJĘ POSŁUSZNIE - ZAGŁOSOWAŁAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, ciężko było wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi komentarz nie poszedł:( Może teraz.
    Wybrałam i zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech u mnie ostatnio na blogach też uciekają w przestrzeń kosmiczną :-)))...

      Usuń
  11. Głos oddany:). Ja pamiętałam o zabawie, ale rano byłam w pracy i do dyspozycji miałam tylko telefon, a wolałam widzieć duże zdjęcia. Dziękuję za miłą i pomysłową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam :) Może następnym razem też się z Wami zabawię :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosiki oddane ,zdjęcia wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. napisałam, na które zdjęcia zagłosowałam i fakt faktem nie doczytałam postu, ale przynajmniej się nim zainteresowałam :) bo jednak zagłosowałam, zdjęcie jest niesamowite i zasługiwało na moj głos ;)

    nie SPAM to takie wchodzenie, wklejanie treści, enter i GOODBYE :) bynajmniej w blogowej sferze, co świadczy o braku szacunku do innych w tym świecie w moim odczuciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyjmuję wszystkie komentarze na moim blogu i wszystkie spamy,
      byleby były po polsku i reklamowały polskie blogi...
      Nie ma to dla mnie znaczenia,
      Wiele osób prosi mnie o różne przysługi i jak mogę to pomogę :-)
      Dziękuję za głosowanie :-)

      Usuń
    2. To naprawdę miłe, ale dla mnie taki spam to brak szacunku - co boli bardziej, nie odczuwasz tak tego, jeśli dostałabyś komentarze kompletnie nie odnoszące się do Twojej pracy, tylko coś w stylu zachęcenia, aby wpaść na bloga? coś w stylu promocji?:)

      inaczej widzę komentarz, który np. na początku odnosi się do tego, co ja chcę przekazać, krótki i na temat (wtedy wiem, że ktoś również interesuję się moją pracą), a potem prośba, takim ludziom pomagam z uśmiechem na twarzy.. :)

      Miłego dnia! :) a ten konkurs jest ciekawy i w sumie oryginalny, bo nigdzie takiego nie widziałam :)

      Usuń
    3. Dostaję takie komentarze.
      Nawet kiedyś miałam taką jedną uparcie przez dłuższy czas mnie zapraszającą :-)))
      Ja pomagam każdemu nie licząc na komentarz czy inna fomę gratisu.
      Sytuacja są różne w życiu.
      Nie ma idelanie, życie to nie koncert życzeń niestety :-)
      Dziękuję za komplementy ... :-)
      Miłego wieczoru !

      Usuń
    4. Ja czegoś takiego nie akceptuję :) albo komentujesz bo masz coś do powiedzenia na temat bloga albo w ogóle :) takimi rzeczami dzielić się można prywatnie, jeżeli dostaję taką wiadomość obojętna nie jestem :)
      Życie to nie koncert życzeń, ale można wyeliminować rzeczy, które są sprzeczne z nami samymi czy też nie wzbogacają nas o jakiekolwiek uczucia.

      Pomagaj nadal każdemu! nawet tym, którym na Tobie żerują :D miłej nocy

      Usuń
    5. I dlatego życie jest piękne , bo się różnimy :-)
      Miłej nocy !

      Usuń
  15. Dużo żółtych pomysłów:))) To mówisz, że następny to niebieski, trzeba zacząć myśleć:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam .
    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  17. już! kliknęłam mojego ulubieńca:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Głos oddany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciężka decyzja ale zagłosowane:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale przecież można głosowac na kilka zdjęć ?
      Dziękuję...

      Usuń
  20. Fajnie, że można zagłosować na parę fot :) Poszło więc...

    OdpowiedzUsuń
  21. I mnie udało się kliknąć na 3 żółtości.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zagłosowałam. Bardzo ciekawe fotki.
    Kiedyś poświęciłam cały post żółtemu, którego najbardziej nie lubię ze wszystkich kolorów. Cieszę się, że w następnym miesiącu niebieski, to może sama coś wstawię.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zagłosowałam..już..
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. No i ja też się w końcu zdecydowałam:)Głosy oddane:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trudny wybór, ale w końcu podjęłam decyzję. Zagłosowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Eeeee, dlaczego nie ma sondy, a tylko wyniki? Jest 31.07. godz,13.56
    Noi i nier mogę zagłosować ): Iwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś już głosował z tego adresu , dlatego są tylko wyniki :-)
      Można głosować raz tylko...

      Usuń
  27. Krystynko zagłosowałam już wcześniej dopiero teraz melduję, że "zadanie wykonane''.
    Pozdrawiam serdecznie, czekam na ciąg dalszy...
    '

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcie wiaderka jest zarąbiste! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...