03/06/13

GŁOSUJEMY ! KONKURS ROCZNY !




Głosujemy od 03.06.2013 r. godz. 05:00
do 06.06.2013 godz.20:00



Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !

Można rozmawiać o wszystkim W KOMENTARZACH tylko nie o kotach,
które biorą udział w Konkursie !!!

Na swoich i innych blogach należy reklamować , spamować 
i zapraszać do głosowania !



Kto może głosować ??
Każdy kto zajrzy ...

Sonda do głosowania na dole wpisu...



Głosujemy na zdjęcie , które nam najbardziej się podoba ...



W Konkursie Rocznym o Nagrodę Główną biorą udział 
następujące blogi, 
które wygrały w comiesięcznych Konkursach.






1.Smrodek  





2.Albercik 


3.Buba




4.Kot Urwis 




6.Kazik 





8.Sean i Sugar





9.Lucek



 









12.Dynia 

 




Tutaj głosujemy !
GŁOSOWAĆ MOŻE KAŻDY !

Numer zdjęcia + imiona kotów
Każdemu przysługuje tylko jeden głos 






41 komentarzy:

  1. Głos oddałem, w końcu to wszystko kumple...:))))
    Teo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany ;)
    Pozdrawiamy,
    ŁAPA !

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne koty!
    głos oddany!
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zrozumiałam co przeżywa Jury Miss Polania...:o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany...
    Niech wygra najlepszy ;-)))
    A pewnie wszyscy chcieliby do Ciebie w odwiedziny ;-)))
    Pozdrawiam Krysiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też spełniłam obywatelski obowiązek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a dla mnie to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobione;) Napisałam Ci wiadomość na fb:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobione! :) ciekawe czy wygra mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy ktoś zauważył że nie ma numeru pięć ? ;))
    Nie moglibyśmy przyjechać w razie wygranej , dlatego zrezygnowaliśmy z walki ;)

    Teraz mam problem , podoba mi się kilka ;)
    Ale już za momencik zagłosuję ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja zauważyłam. a naszukałam się.... muszę szukać innego zwycięzcy.

      Usuń
    2. Przepraszam ewo i dziękuję :-))

      Usuń
  11. Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystkie a zagłosowałam oczywiście na jednego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosowanie sprawia mi dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagło9sowałam! O wielkie rzeczy idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ciężko się zdecydować ;) ale zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam problemu z podjęciem decyzji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się SONDA nie otwiera:( Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień przeglądrkę albo poczekaj trochę dłużej...

      Usuń
  18. bardzo żałuję, że można oddać głos TYLKO na jedno zdjęcie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  20. Kneź Strasznie Okrutny :)03 czerwca, 2013

    Co za podłe stado, gdzie jest moja mokra szmata?!!! Zagłosowałem na tego co najgrzeczniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kneź Strasznie Okrutny :)03 czerwca, 2013

      O cholera! Nie doczytałem że rozmowy o kotach są zakazane! Jakby co, to może np. tak bardziej metaforycznie, że to są króliczki? Szmatą je, te króliczki, mokrą szmatą!!! :D

      Usuń
  21. Zagłosowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudny był wybór, ale głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Głos oddany, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...