poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Mam pytanie do Was



Jakie konkursy ?

Jakie tematy Was interesują w następnych konkursach ?
Wpiszcie bardzo proszę konkretnie w komentarzach ,
co chcecie ,żeby było tematem następnych konkursów.

Wpisujemy  w komentarzach przez 3 kolejne dni,
czyli poniedziałek wtorek środa tutaj w tym wpisie..

Jeden blog jeden temat :-)
A później będzie głosowanie ...
I wybór 6 tematów na konkursy.
I 2 może dla piesków ?
I niespodzianki będą...

Przemyśleć , zastanowić się, napisać...

Tematy dotyczące kotów, a może i coś dla piesków ?
Padały takie sugestie. Krótko...
Np Śpiące koty, taki był temat Wakacyjnego Konkursu 


Rozwiniemy i dopracujemy później :-)

Poniedziałek, wtorek, środa wpisujemy krótkie tematy konkursów
Czwartek  ja to poukładam
Piątek ogłoszenie głosowania

Sobota, niedziela odpoczywamy weekend i zbieramy siły

Poniedziałek wtorek środa głosowanie tematów.
Wybierzecie , które chcecie .
Czwartek układanie
Piątek ogłoszenie wyników i niespodzianki :-)


Czekoladowy na leniwo smaży się na słońcu, taka była jego wola ;-)))










PROPOZYCJE:


1. PRZYJAŹŃ MIĘDZY NASZYMI PUPILAMI   -  http://aqratnie.blogspot.com/


3. Kot i inne zwierzę w obiektywie (psy odpadają) - http://kolodomu.blogspot.com/

4. Na najgłupszą/najśmieszniejszą/najdziwniejszą minę kota - http://baldricksclaw.blogspot.com/

5. Gdyby zabrakło kotów - http://klarkamrozek.blogspot.com/

6. Mój kot wygina śmiało ciało - http://zielnikhani.blogspot.com/

7. Kocie wybryki - http://psotypsotki.blogspot.com/

8. Aktywnie ze swoim zwierzakiem - http://syberiada-adventure.blogspot.com/

9. Co mój kot robi w nocy - http://cmalgosia.blogspot.com/

10. Kot i jego maskotka: - http://rodorek.bloog.pl/


 
13. Gdzie jest Mruczek ?  - http://kotyszki.blogspot.com/

14. A może szeroko rozumiana kocia wspinaczka? - http://katzebemol.blogspot.com/

15. Pies na spacerze - http://wwwtrembil.blox.pl/html

16. Koty w grupie, stada kocie, koty w ilości większej niż 2 na raz itd. http://budrysek-tymczasy.blogspot.com/




63 komentarze:

  1. CZEKOLADOWY JEST TAKI APETYCZNY W TYM SŁONECZKU...
    KRYSIU ,A MOŻE "PRZYJAŹŃ MIĘDZY NASZYMI PUPILAMI?"

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani to właśnie zamarła w bezruchu i z lekko wystraszonym wyrazem twarzy :P
    oby do późnej starości zdrowi mi dopisało, wtedy będę hopsaaaaaał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko ,biedna Pani :-)))

      Usuń
  3. Proponuję "Jak pies z kotem" - wdzięczny temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pies z kotem - fajne i ciekawe, a może jeszcze połamałoby stereotypy:))

      Usuń
    2. To jeszcze nie głosowanie, ale mi ten teamat bardzo się podoba:))

      Usuń
    3. Na razie zbieramy propozycje :-)

      Usuń
  4. Moja propozycja na konkurs to: kot i inne zwierzę w obiektywie (psy odpadają). Może być na przykład kot i kurczak, kot i kogut, kot i koza, krowa, koń. Kot i mysz - nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wstawiłam, link do jakiego bloga ??

      Usuń
    2. Do: kolodomu.blogspot.com

      Usuń
    3. Tak zrobiłam...

      Usuń
  5. Oj, koty są tak wdzięcznym obiektem na zdjęcia, że tematów na konkurs zebrałoby się całe mnóstwo. Może na najgłupszą/najśmieszniejszą/najdziwniejszą minę kota? Potrafią przecież paszczowo takie dziwolągi trzaskać, że hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, wstawiłam...
      Widzę,że będą extra tematy :-)

      Usuń
  6. gdyby zabrakło kotów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli, bo wpisałam :-)))

      Usuń
    2. jak można żyć bez kota

      Usuń
    3. A jak zrobić zdjęcie do tego tematu :-)

      Usuń
  7. Moje propozycje
    "Mój kot wygina śmiało ciało"
    "Śmiesznym kotkiem jestem"
    "NIEDOBRY kotek!!!"
    Tez pomyślałam "Jak pies z kotem"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe tematy, wrzuciłam pierwszy zgodnie z zapowiedzią we wpisie.

      Usuń
  8. Chciałam - jak pies z kotem ale już jest - jeszcze pomyśle i wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponuję - kocie wybryki - wiadomo nie od dziś,
    że nasze kochane kotki często psocą i rozrabiają.
    Niekiedy mają zaskakujące pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z racji naszego zawodowego zboczenia, proponujemy "Aktywnie ze swoim zwierzakiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się temat, który został wybrany...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze żaden nie został wybrany
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. "co moj kot robi w nocy" :-)
    tylko to by bylo trudno sfotografowac :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisze jednak, bo nietypowy :-)

      Usuń
  13. ja bym te fajne kocie miny zobaczyła....

    pozdrawiam i zapraszam

    http://call-mebaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co będzie :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. rodorek8/06/2012

    Kot i jego maskotka:))) Z uwzględnieniem, że Pan, czy Pani może być maskotką kociaka:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wpisałam :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. A ja nawet kiedyś miałam pieska, jamnika, Aramis mu było. A jakim psem na koty był, potrafił cały dzień ujadać pod drzewem, na którym siedział sobie kotek...
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami i tak bywa :-)
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  16. Poczekam na natchnienie, póki co padło już tyle ciekawych pomysłów, że pasuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze może być zupełnie wiele innych tematów :-)

      Usuń
  17. Zapowiada się ciekawie - szkoda tylko, że mnie w tym czasie nie będzie przy komputerze :(, ale po powrocie z ciekawością wszystko pooglądam.
    Życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa to się dopiero zacznie :-)

      Usuń
  18. a może 'kocia olimpiada' :D tak na czasie by było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak chcesz zrobić zdjęcie ?
      Jak rozumiesz ten temat?
      Na czasie fakt :-)

      Usuń
  19. Mój od zawsze ulubiony temat do oglądania na zdjęciach: "Kot w oknie". Okno z kotem ma to coś... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry temat dla fotografa :-)

      Usuń
  20. A mój ulubiony temat to "Kocie zabawy" ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale widzę że jest podobny temat już ... ;)
      A to może coś wymyślę jeszcze :-)

      Usuń
    2. Myśl, myśl :-)

      Usuń
  21. No to mam pomysł na temat : Gdzie jest Mruczek ? Konkurs na najbardziej schowanego kotka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być ciekawie , ale to już zahacza o zagadki :-)))

      Usuń
  22. A może szeroko rozumiana kocia wspinaczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak myślę i myślę i nie mogę wymyślić. Ale może jednak żeby był psi ten konkurs, a nie koci? Może "Pies na spacerze"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze myślisz , bo ja sugerowałam jakieś konkretne tematy psie , jak najbardziej.Sama przecież też mam 2 psy.

      Usuń
  24. Głosuję i wybieram:

    kocie wybryki.

    Ale fajnie by było gdyby i psy mogły brać udział w tym konkursie:)więc raczej kocio-psie wybryki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika już ten temat jest ...

      Usuń
    2. Wiem,że jest, Jasna:)Ja na niego głosuję, a nie go proponuję:)Czy mi się wydaje ,czy napisałaś,że najpierw są propozycje, a potem głosowanie na te propozycje? Wyrwałam się za wcześnie,co?

      Usuń
    3. hehe:) No tak, to głosowanie na tematy to za tydzień:) ups:)

      Usuń
    4. Tak jest , w poniedziałek najbliższy :-)

      Usuń
  25. Koty w grupie, stada kocie, koty w ilości większej niż 2 na raz itd.
    Z wariantem: Dopuszcza się kolaże, modyfikacje i obróbkę zdjęć, by "dodać" kota do kota i do jeszcze jednego kota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam temat .

      Usuń
    2. Ważne, żeby możliwość tych "modyfikacji" uwzględnić ;)... Był by konkurs na pracę graficzno-fotograficzną, a nie wyłącznie na fotografię...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...