08/11/23

Na rowerze elektrycznym w listopadzie

 

Jak zwykle jeździmy na rowerach również jesienią, zimą i tak przez cały rok.

Tym razem pojechaliśmy na drugi kraniec miasta do Castoramy po małe zakupy.


Cóż jesienią i zimą trzeba  ciepło się ubrać i to jest jedyna niedogodność.

Nie przepadam za tymi dwiema porami roku.

Żeglować nie da rady, jeździć na rowerze tak sobie...

Ale jakoś przeżyjemy :-) 




Wolę jednak wiosnę i lato, wolę ciepełko i aby za gorąco nie było.

Chyba marudzę?? 😁  



23 komentarze:

  1. Odkąd jeżdże na rowerze cały rok, nawet w największe mrozy - nic mnie nie "przeziębia". Nie ma złej pogody, są tylko źle ubrani ludzie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Wystarczy odpowiednie ubranie i z roweru można korzystać cały rok

      Usuń
  2. nie mogę na rowerze, ale spaceruję Mój tata za to chula, ale nie zimą

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te Wasze rowery elektryczne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Krystyno, to żadne marudzenie 😁 Troszkę słoneczka wszystkim Nam dodaje energii ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle, czekaja nas takze sloneczne dni!

      Usuń
    2. Miejmy nadzieję, że wrócą do nas już niebawem ❤️

      Usuń
  5. Od marudzenia jeszcze się pory roku nie zmieniły, więc marudź do woli...;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jesienią i zimą odpuszczam jazdę na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my jezdzimy, jesli jest ladna pogoda, nawet w zimie :)

      Usuń
  7. Ja rower schowałam w październiku. Trochę żałuję, bo ostatnie dni były całkiem ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez jakos nie lubie jezdzic na rowerze, kiedy jest tak chlodno i mokro. Wtedy chyba wiecej chodze : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jeździłam na rowerze elektrycznym, ciekawa jestem tego doświadczenia

    Anszpi

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takim rowerze jeszcze nie gościłam heheh

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie jeździłam na rowerze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiamy jazdę na rowerze. w sezonie letnim często cała rodzina wybieramy się na wycieczki. jest u nas sporo ścieżek rowerowych i cały czas powstają nowe. I to jest super niestety okres rowerowy nie trwa u nas cały rok :( a rower elektryczny jak najbardziej na tak, ale za kilka lat dopiero ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za zima nie przepadam, te oblodzone chodniki i drogi to nic fajnego ☹️

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie marudzisz, ja też zamarzam 🥶🥶🥶

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie obecnie takie zaspy śnieżne, że nie wyobrażam sobie jazdy na rowerze 🥶❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie wole lato i wiosne do jazdy na rowerze:)teraz to trzeba być odważnym:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  17. Też o tej porze roku włącza mi się trochę maruda... Pozostaje czekać na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z kolei jestem miłośniczką motocykli, no zimą jeździć niby się da, ale jednak odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest tyle ciekawych aktywności, które można zimą czy jesienią włączyć, odpowiednie nastawienie, to połowa sukcesu. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...