02/10/23

Gdynia port

 

Po serwisie rowerów elektrycznych pojechaliśmy do portu w Gdyni.

Być tak blisko i nie spojrzeć na morze to grzech. :-)



Morze, prawdziwe morze, czyli Bałtyk.



Gdynia



Dar Pomorza, trudno go nie obejrzeć i trudno nie zauważyć, potężny żaglowiec, na którym wychowało się tylu żeglarzy przez lata, nasza wizytówka na świat, piękny żaglowiec



Błyskawica, też można go obejrzeć wewnątrz, jako muzeum stoi już tu od lat i sławi chwałę naszego oręża. W Wikipedii jest bardzo pięknie  opisana historia tego okrętu.



Czarny Zawisza, też znany żaglowiec, piękne są te duże  żaglowce... ciągle pływa, należy do ZHP




Zajrzeliśmy do jednego z klubów żeglarskich w Gdyni, bo przecież żaglówki zawsze będą nas interesować, pogadaliśmy sobie z bosmanem i innymi.




Szukamy żaglówki do kupienia. Może ktoś z was ma do sprzedania? :-)

A potem zjedliśmy obiad w barze przy głównej ulicy Morskiej i wróciliśmy do domu pociągiem.

Serwis, wycieczka i zwiedzanie Gdyni było extra, pogoda dopisała i było naprawdę przyjemnie.


Zwiedzanie miasta przy ładnej pogodzie na rowerach elektrycznych, to jest sama przyjemność. Szybko, sprawnie, wygodnie, człowiek się nie męczy a mimo wszystko trenuje wytrzymałość i kondycję sobie usprawnia. 



22 komentarze:

  1. Wspaniała wycieczka. Ostatnio byłam w Gdyni kilka lat temu. Wypływałam Stena Line do Szwecji, ale w Gdyni spędziliśmy cały dzień zwiedzając i plażując. Zostawiłam tam ręcznik, więc na pewno wrócę ;) Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdynia to cudne miasto. Uwielbiam tam przyjeżdżać. Ale na rowerze elektrycznym jeszcze nie miałam okazji jeździć. Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w Gdyni. Mam tam kilka swoich ulubionych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie bylam w Gdyni. Najdalej w Gdansku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie🤩🤩🤩tak mi się marz morze jesienią🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Bałtyckie klimaty bardzo bliskie mojemu sercu, całe dzieciństwo wakacyjne zebrało mnóstwo wspaniałych wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubimy Gdynię i wszystkie zakątki tego niezwykłego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pieknie jest w Gdyni! Tak dawno tam nie bylam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie byłam nad polskim morzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziekuję Ci za te fotki. Mieszkałam nad morzem kilka lat i troche tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieliście ciekawą wycieczkę i fajnie bo pogoda będzie się psuć i znów trzeba czekać na cieplejszą aurę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach tęskno mi za naszym polskim morzem... Piękne fotografie

    OdpowiedzUsuń
  13. Morze mnie najwyraźniej przywołuje. Gdzie się nie obejrzę, tam ono.. 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejsca znane mi doskonale . Pochodzę z Trójmiasta I regularnie jestem w gdyńskim porcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam spacerować po Gdyni, to naprawdę piękne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  16. Morze jesienią jest takie spokojne. Bardzo lubię te gdyńskie widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że coś w tym jest, ale chyba osobiście wolę sztormy zimowe. :)

      Usuń
  17. Błyskawice chętnie bym zwiedziła, napewno byłoby to świetne przeżycie

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem mam okazję podziwiać port w Gdyni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż żal nie wstąpić, gdy jest się tak blisko.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie prezentują się te statki na tle morza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też gdy tylko jestem blisko morza, to muszę je odwiedzić. Kocham nad nim przebywać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...