04/07/23

Zajrzałam na bloga

 

I zatkało mnie....

Jak ja dawno tutaj nie zaglądałam i nie pisałam....!!!

A działo się tyle, że byłoby o czym pisać, tylko ja sił nie miałam.

I tak się zastanawiam czy pisać czy nie pisać o tym, co się działa i o tej mojej chorobie, z której udało mi się wyjść dzięki pomocy kilku osób i lekarzy.

A choroba jak to choroba, bezwzględna, niszcząca  fizycznie i psychicznie.

Współczuję wszystkim, którzy na nią chorują.






Mnie się udało, jestem już zdrowa...



24 komentarze:

  1. Jej! Kochana. Cieszę się i pocieszam Twoją radością. Pisz co u Juliana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Krysiu:) coś takiego, mnie dzisiaj też natchnęło by w końcu odezwać się na blogu; Jak najbardziej pisz o wszystkim, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Krysiu!
    Och jaki radosny jest dzisiejszy dzień. Potrójnie radosny. Jesteś zdrowa i odezwałaś się na blogu. I Joasia po bardzo długiej nieobecności na blogu też dała o sobie znać.
    Przesyłam Ci moc uścisków i serdecznych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś zdrowa i odezwałaś się na blogu. Przesyłam Ci moc uścisków i serdecznych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś. Współczuję tego, co przeszłaś i życzę dużo zdrowia. Jeśli siły pozwolą to wracaj do nas, czekam na kolejne wpisy. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś z powrotem! Życzę dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem bardzo co słychać u Juliana. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że jesteś, bardzo sie cieszę! Co do pisania o chorobie to jeśli tylko jest to dobre dla Ciebie to może warto napisać, ale nic na siłę. Pozdrawia serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, ze jesteś zdrowa. Dobrze, że wróciłaś. Pisz, bo tęskniliśmy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wróciłaś, bo brakowało tu Ciebie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że Ci się udało!👏 Dużo zdrówka!❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie cieszy, że jesteś zdrowa. Życzę, aby tak zostało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Puenta postu jest cudowna - takie dobre wieści, że jesteś zdrowa! Życzę dużo sił. Pozdrawiam serdecznie! I fajnie, że wróciłaś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz życzę Ci dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejmy nadzieję, że będzie już tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest najważniejsze. Samo podejście do choroby jest ważne. Poza tym myślę, że mogłabyś to opisać, ty poczujesz się lepiej, a inni będą szukać inspiracji i otuchy. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale! Czerp z życia wszystko o czym marzysz. Dotykaj gwiazd .

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrowia życzę! Sama męczę się teraz z kamicą nerkową, a za mną już wiele nieprzespanych nocy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wędrowki po kuchni21 sierpnia, 2023

    Miło słyszeć, że jesteś zdrowa! Teraz tylko może być tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że już wszystko jest w porządku. Fajnie, że zechcialas się z nami tym podzielić ♥️

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że wróciłaś i do zdrowia, i do bloga. Oby teraz było z górki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że podzieliłaś się tym z nami. Teraz już będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie trzymam kciuki, by choroby Cię unikały. Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo zdrowia życzę! Mam nadzieję, że już wszystko będzie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...